Toon posts:

gamepad met 8 knoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik wil graag een gamepad installeren met 8 knoppen, hoe doe ik dit?
hij is van thrust
hij heeft 6 knoppen zo op de voorkant
en 2 links en rechts knoppen op de bovenkant
ik heb windows 2000
en ik heb op google geprobeerd, ik kon niks vinden

Verwijderd

Topicstarter
en oja, ik kon op hier op got ook nix vinden!:) voordat iedereen begint te zeggen dat ik eerst hierop moet searchen!
tnx

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:18:
en oja, ik kon op hier op got ook nix vinden!:) voordat iedereen begint te zeggen dat ik eerst hierop moet searchen!
tnx
je kan ook edditen, oohnee, een extra post was jou bedoeling, weer een mooie verkapt kickje binnen de 24 u.

Google heb je waarschijnlijk niet goed gezocht, en alleen voor de gein zou je natuurlijk de drivers van trsu zelf kunnen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
die hebbe geen win 2000 drivers! maja doe aub nie zo critisch, ik ben geen advanced user ofzo zoals jezelf misschein

• Icey
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:27:
die hebbe geen win 2000 drivers! maja doe aub nie zo critisch, ik ben geen advanced user ofzo zoals jezelf misschein
Je zou kunnen proberen te beginnen met het lezen van de regels hireo, ik ben niet critisch (nauja, een beetje :)) het zijn gewoon de regelstjes...

afin, welke gamepad heb je? trust gamepad met 8 knoppen heb ik zo lekker weinig aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/apictures/normal/12628-1.gif

?

[ Voor 8% gewijzigd door Icey op 02-09-2003 20:31 ]

• Icey
Wat is je item nummer?

The item number is a five digit number beginning with a 0 or a 1, e.g. 13094, and can be found in the following places.

Barcode:
If there is a barcode that starts with 87134... on the product or on the packaging, the item number can be found as follows. The barcode is e.g. 8713439130942. Take the last 6 digits from this number, 130942 and delete the last one. The 5 numbers that are left now, make up the item number, in this example 13094.

On the box:
The item number is usually located in the bottom right hand corner or on the back of the box. The item number is often situated underneath or alongside the bar code, as shown below.
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/customercare/waarartnr.jpg

On the product:
In most cases, but not all, the item number is also printed on the actual product.

In the manual:
Furthermore, in most manuals the item number can also be found in the Troubleshooting chapter.
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/customercare/inmanual.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Icey op 02-09-2003 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
srry, de sight fighter plus
ik heb op de site gekeken. en er staat win 2000 not supported. maar er moet tog een manier zijn om dat gwn wel te kunnen gebruiken. vooral die 2 knoppen aan de bovenkant die doen het niet
En ik snap dat je critisch bent. Maar ik wil gwn iets weten en dan krijg je zoiets. maar genoeg..
heb je eenig idee?

Verwijderd

Topicstarter
item no. is 11882
tnx

• Icey
Wat gebeurd er als je er zelf eentje toevoegd en zegt 4 axes, 4 buttons -> gamepad? zoals in de handleiding staat?

Verwijderd

Topicstarter
nou, dan zijn die bovenste knoppen die 'links' en 'rechts', zijn dan hetzelfde als knoppen 2 en o
dus die kan ik niet apart gebruiken

• Icey
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:41:
nou, dan zijn die bovenste knoppen die 'links' en 'rechts', zijn dan hetzelfde als knoppen 2 en o
In de handleiding staat dat je hem zo moet instellen voor win98 etc (er zitten namelijk helemaal geen drivers bij.), dus probeer daar mee te prutsen.

Dirvers voor 2000/xp zijn er helemaal niet geweest, om de simpele rede dat ze niet nodig zijn. En anders voor 5 euro een nieuwe kopen 8)7

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hebben die knoppen dan ooit wel apart gewerkt? Je hebt nl. ook vaak dat zulke knoppen gebruikt worden als 'turbo' knoppen, dwz. dan zijn ze hetzelfde als een andere knop, maar dan heel snel achter elkaar (bijv. voor schietspellen).

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 02-09-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, die knoppen moeten gwn apart werken!
ik heb ermee geprutst enzo.., maar werkt niet, die 2 dinge boven zijn hetzelfde als die op de voorkant

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:41:
Ligt dat niet aan je game poort ?

Mijn ouwe racestuur wou ook maar niet samen werken met me soundblaster live, op andere geluis kaarten deedt die het wel goed.

Maar nu heb ik een USB foce feedback race stuur _/-\o_ .

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eigenschappen
Gamepad
Zes vuurknoppen om de nieuwste spellen te besturen
Twee extra turbo-vuurknoppen
Robuuste constructie
1,8 meter kabel voor optimale bewegingsvrijheid
Gemakkelijke installatie zonder drivers
Artikelnummer: 11882
bron: http://www.trust.nl/products/frame-product.htm?artnr=11882

• Icey
Gemakkelijke installatie zonder drivers

yeah, gewoon wat er in de manual staat dus, 4 axes, 4 knoppen zoals ik boven zij, en gaan met die banaan.

Verwijderd

Topicstarter
oooh, hmm, kut ding,
geld trug en een normale kope

• Icey
Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 20:56:
oooh, hmm, kut ding,
geld trug en een normale kope
Dat belletje had al moeten rinkelen toen je naar het merk keek imho... En zo duur zal hij niet geweest zijn.
Pagina: 1