Toon posts:

nokia 6100 wel of geen geluid bij zenden mms berichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwigheden
Met zijn kleine formaat, zijn brede kleurenscherm en zijn comfortabele toetsenbord is de Nokia 6100 compact en tegelijkertijd praktisch. Er is een vierrichtingsknop om berichten en kalendernotities te schrijven of de talloze functies van je telefoon te raadplegen.

Voeg meer media toe aan je berichten dankzij de MMS-capaciteit van je Nokia 6100. Je kan tekst, geluid, afbeeldingen en foto’s versturen en ontvangen tussen compatibele apparatuur. * Dankzij Java™ kan je je Nokia 6100 individualiseren door interactieve spelletjes, tools voor levensbeheer, reistoepassingen en informatietools te downloaden.

Er is ook GPRS-ondersteuning voor e-mail en om snel te surfen via WAP. Je hoeft je niet eens aan te melden op het netwerk - GRPS is "altijd aan", dus kan je de diensten onmiddellijk raadplegen. Dankzij de elektronische portefeuille in je Nokia mobiele telefoon kan je mobiele transacties verrichten die zowel veilig als comfortabel zijn.

* Je kan geluidsbestanden ontvangen maar niet versturen

Hier boven is van de nokia site zelf.

nou hoor ik er niemand over dus daarom vraag ik het even of iemand weet of dat echt zo is dat je alleen geluiden (ook irngtones) kunt ontvangen en niet verzenden?

al vaste bedankt

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik weet wel dat je ze kan ontvangen.
Zover ik weet kan je ze niet versturen naar andere mobieltjes.
Voor ringtones/beltonen te bestellen kan je hier even kijken Jungleslang.nl

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel een beperking voor de toekomst is wel erg jammer

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:50
tis gewoon ervoor om te zorgen dat je niet slechts 1 keer betaald voor een ringtone, en deze vervolgens meerdere voor mms tarief door gaat sturen

Tijd van werken, tijd van rusten