[newbie] mysql uploaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:53

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb deze vraag al aan mijn hoster gesteld maar ze zijn niet echt vlot (>2 dagen) met reageren, daarom maar hier. Heb al gezocht maar deze simpele vraag lijkt niet voor tekomen. :?

Ik wil dus van php gebruik gaan maken met een mysql database. Ik weet -met een test.php met phpinfo()- dat mysql wordt ondersteund, maar HOE maak ik op de server van de host een database aan? En hoe insert ik de zooi daarin? Ik heb 'm op m'n eigen pc prima draaiend, inclusief mysql en php koppeling, maar zoiets is niet echt te ftp'en natuurlijk... :?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 12:45

slm

Sommige hosters hebben niet zo veel verstand van MySQL, dus je hebt kans dat ze er daarom zo lang over doen :)

Normaal gezien mag een gebruiker niet zo maar een MySQL database aanmaken, dus het lijkt me dat je gewoon nog eens moet bellen ze. Tenzij ze de configuratie niet hebben veranderd en je gewoon met root zonder pw kan inloggen.... <oops>

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit is toch echt een vraag van je hoster waar wij je niet mee kunnen helpen. Je kunt evt. nog phpmyadmin uploaden om een database te proberen aan te maken, maar je zult wel logingegevens e.d. moeten hebben.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.