Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
ja, dat is een beetje omslachtig...blackd schreef op 02 september 2003 @ 19:44:
Elke gebruiker een useraccount, NTFS rechten instellen op die map zodat jij wel toegang hebt, maar de rest v.d. gebruikers niet.
ik zat meer te doelen op een tooltje die mappen met een password kan protecten...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Een ander alternatieve zoektocht :P
[google=windows encryption] kan ook
Maar goed; zo zonder info (OS, bestandssysteem, hoe veilig moet het zijn etc) zijn we puur aan het gokken. Maar ik zou zeggen: lees een uurtje en je vind zeer veel en vrij veilige methoden voor laptops
Ah, XP en ik neem aan NTFS. NTFS rechten met evt. encryption (vergeet de key niet te backuppen) lijkt me het handigst. Of iets als PGP.
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 02-09-2003 19:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Kei-simpel, en voor het werken een 2mb mapje uit pakken is ook geen moeite
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Ja veel idealer imho. Vooral met de encryptie-optie aan. Toch aardig wat veiliger dan:Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 12:52:
Ntfs rechten zijn niet omslachtig, die zijn ideaal voor dit soort dingen.
samo-arne schreef op 03 September 2003 @ 12:55:
Lekker zippen en password protecten... :-)
Kei-simpel, en voor het werken een 2mb mapje uit pakken is ook geen moeite
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)