Toon posts:

Probleem Asus P4 C800 De Luxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer opstart dan geeft deze gedurende de POST een aantal piepjes. Het aantal piepjes is afhankelijk van het aantal usb-apparaten dat aangesloten is.

Volgens mij hoort dit niet zo. Maar toen ik het mobo liet testen door de leverancier (informatique) werd mij vertelt dat dit standaard is voor dit mobo. Wie kan mij hier meer over vertellen, heeft iemand dit ook?

De Configuratie:
Asus P4 C800 De Luxe
Moederbord: Pentium P4 2,8 Ghz 800 Fsb Processor met Hyperthreading, 2 sim van Kingston Hyper X DDR 400
Geheugen draait een dual channel configuration, in single channel geprobeerd, hielp ook niet.
2x hd Maxtor 160 Gb Sata
Aopen kast met 380W Voeding
Bios is geflashed naar de laatste update.
Windows 2000 Professional

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 21:24

Tachyon

pop the glock

Maar werkt het verder allemaal wel :? Afgezien van die piepjes dan?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat hoort zo. Staat ook in het grote topic dat gesloten is.

Het hoort echt zo. Geen discussie over mogelijk.

<FLAUW>
Nog ff en je mobo start op met een polyfonische ringtone.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
ik vind nu ineens wel wat met de search, eerder geprobeerd, maar toen kwam ik niets tegen, misschien had ik het aan elkaar moeten schrijven.
Ja er zijn wel problemen, namelijk bij het aanzetten/opstarten van de comp worden ineens programma's weggegooid, office doet het dan ineens niet meer, winamp niet, trillian etc.
Het is niet zo dat alle programma's het tegelijk niet meer doen. Het volgt elkaar op en je blijft zo installeren.

Ook wordt de inbox van Outlook Express regelmatig weggegooid, de andere mappen niet, maar alleen deze.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De piepjes zijn inderdaad normaal hoor :)

Wat betreft jouw andere probleem, je zou hierover wellicht een topic in Software Algemeen danwel Windows Operated Systems kunnen starten, maar lees wel eerst de FAQ's/policies aldaar B)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 02-09-2003 22:04 ]

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:55

Dark

who tweaked the light?

Het is normaal met deze serie boardjes, de ingebouwde usb hub geeft piepjes bij het herkennen van sommige apparaten... ik dacht eerst ook dat het een bios fout code betrof maar vondt al snel een draadje in een forum op www.abxzone.com waaruit dit duidelijk werd.
Pagina: 1