Ik heb n 3310, n 3315, en een 3330 hier liggen, maar ik kan ze allemaal niet verbonden krijgen met de volgende programma's:
Logomanager
NokTool
EepromTools
Logomanager geeft geen foutmelding, maar zegt alleen dat ie "not connected" is
NokTool zoekt wel alle poorten af, en vindt iets op Com2, maar can niet connecten omdat ie een "read error (Error: 995)" aangeeft.
EepromTools zegt ook alleen Phone Not Connected
Ik vraag me af hoe dit kan. Dit is mijn 2e datakabel, want ik dacht dat de eerste kapot was, omdat die ook niet kon connecten. De 2e boekt dus ook geen vooruitgang..
Ik weet zeker dat alle instellingen goed zijn:
- De kabel staat op Mbus verbinding
- De programma's gebruiken allemaal ComPoort2
- Ik heb al vaker met deze programma's gewerkt, dus heb ervaring met connecten
Bij de systeeminstellingen in het configuratiescherm staat dat de ComPoort goed functioneert. Het cijfer van de poort heb ik ook al veranderd: dat is nu Com3, maar nog steeds kan er niet geconnect worden. Dus heb ik hem weer voor de duidelijkheid teruggezet op Com2
Ik draai:
Microsoft Windows XP Professional versie 2002 Service Pack 1
Systeem:
Pentium3 548Mhz met 320 Ram
Logomanager
NokTool
EepromTools
Logomanager geeft geen foutmelding, maar zegt alleen dat ie "not connected" is
NokTool zoekt wel alle poorten af, en vindt iets op Com2, maar can niet connecten omdat ie een "read error (Error: 995)" aangeeft.
EepromTools zegt ook alleen Phone Not Connected
Ik vraag me af hoe dit kan. Dit is mijn 2e datakabel, want ik dacht dat de eerste kapot was, omdat die ook niet kon connecten. De 2e boekt dus ook geen vooruitgang..
Ik weet zeker dat alle instellingen goed zijn:
- De kabel staat op Mbus verbinding
- De programma's gebruiken allemaal ComPoort2
- Ik heb al vaker met deze programma's gewerkt, dus heb ervaring met connecten
Bij de systeeminstellingen in het configuratiescherm staat dat de ComPoort goed functioneert. Het cijfer van de poort heb ik ook al veranderd: dat is nu Com3, maar nog steeds kan er niet geconnect worden. Dus heb ik hem weer voor de duidelijkheid teruggezet op Com2
Ik draai:
Microsoft Windows XP Professional versie 2002 Service Pack 1
Systeem:
Pentium3 548Mhz met 320 Ram