Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[led] Powerled kapot :(

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag deed ik mijn chieftec dragon pc aan, en zag ik dat mijn powerled het niet meer deed.. hoe weet ik nu welke ik moet kopen als ik er een nieuwe in wil? want volgens mij zijn er allemaal verschillende spanningen enzo..

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:04

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Welke kleur was het ledje?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Topicstarter
groen, en als ik hem dan toch vervang zou ik liever een blauwe willen.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 18:00 ]

Verwijderd

gewoon standaard blauw ledje kopen :) werkt perfect

beetje basic vraagje trouwens.

Verwijderd

ik geef helemaal niet om ledjes ;) , toen ik me moederbord verving had ik geen 1 ledje meer :) , als ik een nieuwe case heb dan sluit ik ze weer aan maar vind ledjes eigenlijk nutteloos...

trouwens ik zou ff de naar de winkel gaan waar je hem heb gekocht en daar garantie vragen als dat er nog op zit :+ , wordt heel die kast vervangen misschien wel :P

of een hele reparatie voor 1 ledje :+ ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 18:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 18:03:
ik geef helemaal niet om ledjes ;) , toen ik me moederbord verving had ik geen 1 ledje meer :) , als ik een nieuwe case heb dan sluit ik ze weer aan maar vind ledjes eigenlijk nutteloos...

trouwens ik zou ff de naar de winkel gaan waar je hem heb gekocht en daar garantie vragen als dat er nog op zit :+ , wordt heel die kast vervangen misschien wel :P
yeah right.. dan pakken ze gewoon een andere ledje uit de kast hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
zal moetilijk gaan nadat ik er een window in heb gezet ;)

Verwijderd

oh ja, das een beetje moeilijk, dan vervalt de garantie tog? :+ trouwens, vind ik wel lullig

Verwijderd

Topicstarter
ok dus het maakt geen zak uit wat voor spanning enzo..?

Verwijderd

je bedoelt je voeding? nee das misschien net een derde van een hele lichte penlite batterij,, maar als jij heel de dag naar dat ledje gaat zitten staren zou ik een nieuwe kopen :)

voor een pleuro heb je denk ik genoeg :)

edit: trouwens, dan moet je tog je hele kast slopen voor 1 ledje? of kan jij daarbij zonder iets van je kast te slopen? :o

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 18:07 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zit ie niet gewoon verkeerd om geschakeld?

als ie echt stuk is kan je gewoon een ledje van dezelfde grootte en kleur kopen bij iedere electroboer :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zie ook de LED-faq...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.