Toon posts:

Rad vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het plaatsen van watercooling en heb een blackice rad. Nu komt het mij het beste uit als de aansluitingen van de rad onderaan zit.

functioneert de radiator zo ook naar behoren of moeten de aansluitingen ad bovenkant zitten?

Verwijderd

Ja :) Waarom niet?

Verwijderd

Topicstarter
omdat anders de pomp meer belast woredt omdat het water door de rad gepompt moet worden ipv dat het erin stroomt :S

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:13

Epsilon

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:41:
omdat anders de pomp meer belast woredt omdat het water door de rad gepompt moet worden ipv dat het erin stroomt :S
Het water maakt toch een U vorm (al dan niet 2), je moet het ook als hij rechtop staat een keer omhoog pompen.

Verwijderd

Topicstarter
liever 2x vragen dan huilend naast mn pc staan :D maar ik zag op de site va swiftec in een review ook allleen dat die gast of de rad opstaand had of 90 graden gedraaid.. dus vandaar mijn vraag

Verwijderd

Maakt geen reet uut.

De radiator is iets van 120mm hoog. 10m waterkolom is 1 bar: 120mm waterkolom is 12 mbar. Daar merkt je pomp nauwelijks iets van.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:55 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Het maakt idd zeer weinig tot niks uit, en dit was ook zelf uit te vogelen cq. te vinden. Dicht wegens basic :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.