Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
edit: oh je vraag is of dit mogelijk is. voor zover ik weet is het niet mogelijk om dezelfde profielen te behouden op de verschillende systemen (omdat het verschillende OS-en zijn) he is wel mogelijk om dezelfde login te houden/maken.
correct me if i'm wrong though
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:40 ]
Gezocht!
Router
Alleen 9x en NT zijn anders, maar die kunnen elkaar niet beinvloeden. 9x gebruikt een andere naam voor de registry dan NT.
C:\>_
Bij mijn weten kan je met een 9x niet eens inloggen op een domein maar dat is hier niet echt relevant.Vinnie schreef op 02 September 2003 @ 17:44:
Nee hoor, qua register zijn XP en 2000 vrijwel hetzelfde (hence, 2000 = NT5.0, XP = NT5.1, beide 5.x dus)
Alleen 9x en NT zijn anders, maar die kunnen elkaar niet beinvloeden. 9x gebruikt een andere naam voor de registry dan NT.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ja de registers zijn vrijwel hetzelfde, maar volgens mij is de vraag of hij dezelfde profielen kan behouden in 2 verschillende OS-en. En dat is toch niet mogelijk omdat er simpelweg andere profielinstellingen zitten in XP dan in 2K?Vinnie schreef op 02 September 2003 @ 17:44:
Nee hoor, qua register zijn XP en 2000 vrijwel hetzelfde (hence, 2000 = NT5.0, XP = NT5.1, beide 5.x dus)
Echt welThe Dolf schreef op 02 September 2003 @ 17:45:
[...]
Bij mijn weten kan je met een 9x niet eens inloggen op een domein maar dat is hier niet echt relevant.

maar iig moet je geen problemen tegenkomen. je kan het zonder problemen eens testen met bv vmware voordat je met de echte computers aan de gang gaat.
C:\>_
W9X kun je wel aanmelden op W2K domein, je moet vanuit je domeincontroller wel even vertellen dat het mag. Normaal weigerd hij dit en houdt hij het een homogeen netwerk, moet ff zoeken waar het ook alweer staat.
Bierke, Bierke ik zal ow zoepe. Al mot ik op hande en vuut noar huus hen kroepen!!
w9x heeft geen enkel probleem met een w2k domain controller..Riesenbaby schreef op 02 September 2003 @ 18:12:
Volgens mij moet dit niet al teveel problemen geven, omdat (zoals hierboven beschreven) w2k en xp erg nauw aan elkaar verwant zijn. Maar als je het niet helemaal vertrouwt maak je toch ff een test account aan waarmee je het kunt proberen, zonder dat je het een en ander verkloot.
W9X kun je wel aanmelden op W2K domein, je moet vanuit je domeincontroller wel even vertellen dat het mag. Normaal weigerd hij dit en houdt hij het een homogeen netwerk, moet ff zoeken waar het ook alweer staat.
win95 heeft wel problemen met een windows server 2003 Domain/Controller...
A wise man's life is based around fuck you
Dus voor zover mij bekend is dit niet mogelijk.
Dan weet ik genoeg. thxBarmyArmy schreef op 02 september 2003 @ 19:28:
Ik heb een paar maanden geleden mijn pc omgegooid van w2k naar xp (ondertussen weer terug naar w2k), maar het profile wat ik altijd gebruikte onder w2k kon ik mooi niet meer gebruiken. Alle instellingen waren onbekend. Ik dacht zelfs dat de desktop niet meer gebruikt kon worden.
Dus voor zover mij bekend is dit niet mogelijk.
Gezocht!
Router