Toon posts:

[Dreamweaver] upload methode dreamweaver= ascii/binary??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet mijn bestanden op uploaden op server in ASCII mode, dus in welke modus worden bestanden in dreamweaver geupload??

thankjoe, ellen

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je in ASCII mode uploadt worden je afbeeldingen vernaggeld. Zelf gebruik ik eigenlijk alleen nog maar BIN modus :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het moet in ASCII modus staat in handleiding, dus is het in dreamweaver ASCII of BIN??

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je hebt ASCII en BINARY. Dat zijn de twee mogelijkheden.
ASCII is voor plain tekst zonder opmaak, dus code.
BINARY is voor afbeeldingen, complexere dingen.

Ik kan je het verschil niet goed duidelijk maken omdat ik het alleen uit ervaring heb, dus misschien kan Google je helpen daarmee.

Dreamweaver kiest meestal zelf het goede, programma's om up te loaden hebben meestal zelf een standaard lijstje in gebakken met bestands typen die altijd BIN of altijd ASCII moeten. Maak je daar in eerste instantie dus niet druk om.

Ik ga zo Dreamweaver installeren voor mn Eduvision cursus ( :P ) dus ik ga wel even kijken of je kunt kiezen voor BIN of ASCII.

Trouwens, mocht je hier net zijn...welkom, weer een vrouw erbij! *D (voelt zich al wat minder in de minderheid :Y)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs