[Win2k] terminal services patch voor SP2? *

Pagina: 1
Acties:

• Barbapapa
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
ik heb een windows2000 server. ik wil hierop terminal server installeren.
aangezien ik alleen sp2 geinstalleerd heb , en sp3 niet bij me heb moet
ik een patch installeren . Hoe is de naam van deze patch , en waar kan ik deze downloaden ? bvd

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

waarom zou je een patch moeten installeren? TS werkt ook prima met SP2.

en waarom zoek je niet zelf eerst even op microsoft.com, want daar zal hij ongetwijfeld te vinden zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:06

scorpie

Supra Addict

je kunt sp3 (en zelfs sp4 ondertussen al) toch gewoon van de microsoft website afhalen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Barbapapa
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Nee terminal server functioneerd niet met sp2
downloaden over isdn ; ongeveer 2 uur

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Valk schreef op 02 September 2003 @ 17:38:
onderbouw dat eens? want ik geloof er niets van...
Terminal Server (als ik mag aannemen dat je de Microsoft variant bedoelt) werkt al vanaf de final build

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 02-09-2003 17:43 ]

Verwijderd

ik heb mn terminal server ook draaien op SP2, en als het zo'n groot probleem is kun je toch gewoon SP3/4 halen, dan maar even isdn aan laten...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:43 ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Zelfs op SP1 werkt het prima :) Heb zelfs SP3 geinstalleerd op mijn server via een terminal sessie ;) Met een cd waar sp1 al opstaat :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
downloaden over isdn ; ongeveer 2 uur
heb je het over Terminal Server (ms) of over Citrix Metaframe :?

A wise man's life is based around fuck you

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zou toch even willen weten waarom dat niet zal functioneren onder SP2. Hoe kom je daar bij? Waar heb je dat gelezen of gehoort? Of krijg je een foutmelding bij het installeren van TS?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gebruik Terminal Services al sinds zeker 2001 (en ik denk 2000) en aangezien SP2 halverwege 2001 uitkwam, zou het me zijn opgevallen als het opeens niet meer werkt :P

Maar dat kan natuurlijk toeval zijn; geef idd even aan hoe en wat en dan kunnen we meedenken :)

Trouwens lijkt het me handig (als er geen incompatibilities zijn) om toch alle updates te installeren (zie ook de Microsoft Baseline Security Analyzer) - eventueel door ergens anders te d/l-en en dan op CD, laptop oid. mee te nemen.

offtopic:
De topictitel was wat eeuh weinig zeggend, ik heb die dus afgemaakt. Zie ook Windows Operated Systems - Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Volgens mij bedoelt hij die post SP2 TS licensing hotfix. (smiley kan het effe niet meer terugvinden in support.microsoft.com. Ik denk ze uitgaan van minimaal SP3 nu.)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat TS deze patch bedoelt: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;287687 Zonder deze patch kan je soms in de knoop komen met je licenties.

Overigens raadden veel mensen af om SP4 te installeren, als je zou overwegen dit toch te den, zorg dan iig dat je je backup files maakt :)

Smiley :w :+

[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 02-09-2003 18:54 ]

Verwijderd

elevator schreef op 02 September 2003 @ 18:54:
Ik denk dat TS deze patch bedoelt: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;287687 Zonder deze patch kan je soms in de knoop komen met je licenties.

Overigens raadden veel mensen af om SP4 te installeren, als je zou overwegen dit toch te den, zorg dan iig dat je je backup files maakt :)

Smiley :w :+
Yup, dat is hem. Elevator heeft zijn zoekkunsten beter onder de knie dan Smiley :(
Voor de Citrix/TS SP4 nachtmerrie: http://www.tokeshi.com/raturl/w2ksp4issues

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

elevator schreef op 02 September 2003 @ 18:54:
hmm ja, alleen bij servers had ik problemen met sp4, op professional gebied heb ik er geen problemen mee

Pagina: 1