Toon posts:

[pcmcia] wlan opbergdoosje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die met dit "probleem" zitten/zaten dus vandaar dat ik dit topic ff open.
Voor gewone pcmcia kaartjes zijn er van die opberdoosjes te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://grace.gymnastics.ca/ebay/pcfaxmodem1.jpg

Nu zijn de wlan kaartjes een stukje langer door de antenne en deze kaartjes passen dus niet een zo'n doosje.
Nu is dus mijn vraag wie weet waar je lange doosjes kan krijgen of iets anders om deze kaartjes op te bergen. (kaartje is in mijn geval 11.7 cm lang)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 11:09

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

waarom moet hij uit de laptop ? is er in je laptop tas geen plaats voor zo'n pcmcia kaarjte ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
In mijn laptop tas heb ik idd geen ruimte om die kaart er in te laten zitten. En een echte opberg ruimte voor voor dat kaartje heb ik ook niet echt in mijn tas.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hm... ik heb ook zo'n "type" netwerkkaart... platte connector, steekt hoogstens 1mm uit het PCMCIA slot... ik haal gewoon dat platte stekkertje eruit en duw die in me laptoptas... Waarom ze daarvoor die doosjes maken ontgaat mij dus volledig...

Me wireless LAN kaart daarintegen zou wel zo'n doosje kunnen gebruiken, maar die kan ik zelf ook niet vinden... er zitten inmiddels daardoor 2 deukjes in me Cisco kaart :(
Zelf maken is iets waar ik aan heb lopen denken, maar toch vanaf gestapt ben omdat ik niet genoeg "Casemod" skills heb om die dingen netjes passend te maken zonder dat ze de kaart beschadigen

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ikzelf heb LinkSys kaartjes waarbij deze doosjes standaard geleverd worden, echt ideaal...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Kun je em niet in een cdhoesje doen? Dat past toch prima, maar moet zeggen dat niet alle soorten even stevig zijn.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
heb hem nu in een cd hoesje zitten waar ik de helft van het binnenwerk vanaf heb gebroken. Maar cd hoesjes zijn nou ook niet echt sterk en ben bang dat die kaart het dan ook niet overleeft in mijn tas :)
Pagina: 1