El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Lijkt me nep, maar je weet maar nooit idd. Link naar nieuwsitem op PDABuzz: hierThe posted picture is a slick piece of professional graphic work rather than an insider's photo of an active unit -- so approach this information with a little caution. Physically, the unit looks like Toshiba's Pocket PCs or even a Handspring Visor Edge rather than the larger form of the Axim X5s
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Idd, dat dell logo lijkt er wel erg in gesoeptReemF schreef op 02 September 2003 @ 17:32:
Lijkt me nep, maar je weet maar nooit idd. Link naar nieuwsitem op PDABuzz: hier
vooral die aan en uit knop heeft zon mooie verraderlijke blauwe schijn die niet zo echt overal eve strak derop staat (als je goed kijkt loopt ie een beetje over het bovenste randje heen......lalala.......
en oja, de schaduw van da hele ding, lijkt wel offie zweeft man
mss goed idee voor dell?
Get Airflow, save the world.
Verwijderd
Staat namelijk wel al op dell.com.
// edit
Zag op tweakzone.nl het volgende staan;
"de Axim X3i met geïntegreerde Wi-Fi 802.11b voor 329 euro," zie
http://www.tweakzone.nl/nieuws/4275
//edit 2
voor prijzen: http://dellware.euro.dell...sp?c=nl160000&s=nlbsd&v=d
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 19:28 ]
Verwijderd
mooie prijsjes trouwens €199, €269 en €329
vooral die laatste met 400 Mhz en Wireless vindt ik een killer
review op http://www.aximsite.com/
[ Voor 12% gewijzigd door mughato op 22-10-2003 11:18 ]
Ik heb de mijne gister besteld, hoelang duurt het voor zon pda wordt uitgeleverd bij dell?
Orderdatum: 29/10/2003
Verwachtte afleverdatum: 10/11/2003
dus
maarja kijk anders op www.aximsite.com daar staat een review en foto's
Verwijderd
Ik post nog wel wat pics enzo zaterdag..
Verwijderd
overigens is er op msmobiles.com een review verschenen die nog in aanbouw is...
MET! nieuwe leuke plaatjes om over te kwijlen voor de gene, waaronder ik, die hem nog niet hebben
http://msmobiles.com/catalog/i.php/191.html
http://www1.euro.dell.com...x/axim_x3?c=nl&l=nl&s=dhs
hier staan de specs
staat nergens bij, ben ik nou blind?
Audi A8 W12 6.0
zal denk ik over paar maanden erop word gegooid om de sales verder aan te trekken
Verwijderd
Verwijderd
Wat ben jij dan van plan met Bluetooth te doen als ik vragen mag? Ik zie zelf niet het nut van Bluetooth.
Voor syncen met je laptop/desktop pc lijkt me een cradle met usb net zo handig aangezien je dat ding toch gebruikt om de accu te laden.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd
Vergeef me, ben sinds vanochtend niet echt lekker (grieperig). Maar ik heb hem wel binnen gekregen. Eerste indruk: mooi apparaat en erg licht (viel me meteen op) kwa gewicht.Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 14:34:
cyberjoy speelt zich helemaal de ziekte met zijn X3.. maar wat van zich laten horen, ho maar..
verrek dacht al, dat kan geen toeval zijn, 2 mensen hun aparaat krijgen op 1 dag
Verwijderd
Je komt ook overal de zelfde mensen tegen.itsgreen schreef op 02 november 2003 @ 12:05:
ah cyberjoy is woutervan pocketpcclub,
verrek dacht al, dat kan geen toeval zijn, 2 mensen hun aparaat krijgen op 1 dag
Verwijderd
Ik dacht wifi te gebruiken om te emailen, browsen en remote beheer server. Dan hoef ik mijn desktop pc niet meer aan te zetten.Vorlon schreef op 01 november 2003 @ 21:13:
Bluetooth is op zich wel handig als serieele kabel vervanger. Dus gps en gms zonder kabeltjes. Wifi voor een pda vind ik zelf wat overkill op het moment maar bluetooth is wel handig.
Voor syncen met je laptop/desktop pc lijkt me een cradle met usb net zo handig aangezien je dat ding toch gebruikt om de accu te laden.
Maar ja...het is maar net wat je met je pda wilt gaan doen.
plof gooi je je x3i op je bed en ga je er lekker bovenhangen
Nu heb je voor +/- 100 meer al een Dell X3 standard. Alleen dan ga je specs bekijken, reviews lezen etc. etc. en telkens wordt een iets beter/duurder apparaat steeds interessanter. (bluetooth, wifi, meer RAM/ROM, snellere proc).
Zucht, ik ben gewoon gadget verslaafd en zal wel weer eindigen met een veel te dure IPAQ 5550
Doe ik ook
Dan weet je metteen wat je er mee kunt en of het je bevalt
Verwijderd
Zijn er uitsparingen in het bijgeleverde beschermhoesje voor bv. je hoofdtelefoon?
Dit ivm mp3 luisteren onderweg..
Meer Informatie
Orderdatum: 29/10/2003
Verwachtte afleverdatum: 10/11/2003
Werkelijke verzenddatum: N/A
Naam transporteur: UPS
U vroeg deze informatie aan op9/11/2003 op 12:17:33 PM
Orderdatum: 28/10/2003
Naam transporteur: UPS
Er stond bij mij nog bij: Verwachtte afleverdatum: 7/11/2003 , maar dat hebben ze nu toch maar weggehaald
Die van mij wordt gereed gemaakt voor verzenden..... al 3 dagen
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
en het erge idd is dat het een klein kut doosje is
jaja ik ga even bellen zo
edit: woei!!
mijn kleintje is net verzonden!
[ Voor 24% gewijzigd door itsgreen op 10-11-2003 13:25 ]
Verwijderd
prutsers...
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 12:41 ]
hij is best wel erg klein in vergelijking met de Axim X5
Pics shall follow
Verwijderd
zou je misschien wat duidelijk pics kunnen maken van het hoesje wat wordt meegeleverd? ben benieuwd of dat nog wat is..
Heb namelijk maar 1 pic gezien, die kwam van aximsite.com
was toch maar gaan stappen vanavond, maar ik post ze vanavond en het is een prachtding!
Welk SD geheugen raden jullie aan als ik extra ga uitbreiden heb namelijk vernomen dat het merk SanDisk nog weleens kuren heeft.
Verwijderd
Hij stond op vorige week maandag als verwachte afleverdatum, en er is nu nog steeds NIKS ! en die kuthola van Dell kan me ook niks meer vertellen dan dat hij in productie is. Wat voor onderdelen kunnen ze nou missen ?!
Prutsers... laatste PDA die ik bij Dell koop
Best een lastige keuze eigenlijk. Waarom zou ik de één wel en de ander niet moeten nemen in jullie ogen?
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Verwijderd
\\wicked hij is spontaan al in eindhoven
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 19:27 ]
Of toch maar de X3... Hellup
[ Voor 18% gewijzigd door Wokschotel op 20-11-2003 17:43 ]
Verwijderd
De prijs: X5 met TomTom voor 560 euro. Bovendien ben ik voor de X3 nog geen geschikte Tomtom kabels tegen gekomen. Dat CF-slot is bovendien wel handig. Ik heb dus gisteren een X5 400 mhz met TomTom besteld. Benieuwd wanneer ie leverbaar is.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 18:18:
waarom zou je voor de X5 gaan? Alleen omdat de x5 beschikt over een CF slot? Of zijn er nog meer redenen, welke ik even niet zie..
Met Sandisk waren er iid problemen met de X5, al schenen de nieuwste kaarten ook te werken (weet ik niet zeker). Dane-Elec zou wel moeten werken.Movinghead schreef op 25 november 2003 @ 22:37:
Is Dane Elec SD geheugen compitable met de X3? want voorheen was er met de X5 problemen met SanDisk SD geheugen.
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Als ie nog niet bestaat wie wil hem dan maken???