Toon posts:

[DATAWRITE] Waar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er schijnt een site te zijn waar men laat ZIEN dat bovenstaande DVD+R schijven relabeld zijn, alleen kan ik die site niet meer vinden...Search levert ook niets op...

iemand?

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 08:23
er is hier op GOT een topic over geweest, welke precies weet ik niet meer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ze allemaal al langsgelopen, maar kon die link niet vinden...kan zijn dat ik hem gemist heb..er zijn ook zoveel topics over die schijven

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 08:23
dan zit er niets anders op dan de topics door te lezen en de links te volgen die er in staan

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

ik las ergens in vrij kort topic dat je ze gewoon in het licht moet houden dan zie je hetzelf.

Verwijderd

Topicstarter
die had ik ook gelezen....en inderdaad zie je die bekende lijnen wel, maar het originele logo was niet te ontcijferen...

Verwijderd

Ik heb ze zelf, en het is relablede Memmorex... hier werken ze prima, dus daarvoor hoef je het niet te laten ;)

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
er zijn 3 mogelijkheden voorzover ik kunnen ontdekken...Princo, Memorex en Ricoh, alleen wilt ik graag weten welk type ik hier heb....want ze waren wel erg goedkoop...25 stuks voor 39,95

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 16:41 ]

Verwijderd

Lees de media-code uit ofzo.... zoek maar met de zoek naar media code, dan vind je het wel. Alcohol 120% heeft deze functie ingebouwd.

Verwijderd

Topicstarter
Ahum...nooit aan gedacht...zal es gaan kijken...Thanx....SLOTJE MAAR...
Pagina: 1