Verwijderd
Echt een must have om je geluidsinstallatie aan je vrienden te demonstreren
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Maarre .. vroeger zag en hoorde ik altijd Top Gun vanaf laserdisc waar ze dure Surround Zooi verkochten .. is dat niks dan?
Je bedoelt die straaljager film met Tom Cruise toch? Die hebbik op dvd gehoord (en gezienOp vrijdag 01 december 2000 14:00 schreef HlpDsK het volgende:
Top Gun
Het kan zijn dat de Laserdisc beter is.
Ronin
Matrix
Saving Private Ryan
Godzilla (leuk om te testen hoe diep je sub gaat
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Er zitten veel leuke effecten in, maar geen van allen halen het bij die 2 turrets die in Starship Troopers die naderende asteroïde verpulveren...
Maar als dat beest z'n poot neerzet dan is dat inderdaad een leuke test voor je sub (zo heb ik een plekkie gevonden in m'n kamer waar-ie niet bonkte maar lekker diep ging). Voor de rest is het geluid wel erg lelijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
The Matrix rockt inderdaad.
Gladiator is een enorme kutfilm.
Snatch wordt waarschijnlijk ook errug vet (5.1 dus). Nog niet op DVD gezien echter.
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Echt waar. Ik was deze aan het luisteren op mijn comp. met een stereo van sony met dobly digital pro logic surround en ik wist niet wat ik hoorde!!!
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
LOLOp vrijdag 01 december 2000 23:36 schreef digifiel het volgende:
Startrek Gewoon net alsof je bij picard opschoot zit al die bliebjes om je heen.
Verwijderd
wel erg goed klinken. overal geweersalvoŽs, helicoptertje erbij....
maar wat zeg ik ?
Ik heb alleen stereo bij dvdŽs!:P
Verwijderd
op de tweede plaats komt Saving Private Ryan
en op de derde the Patriot en Terminator 2 ultimate edition
Verwijderd
Of ben ik de enige die daar op let?
Iig is deze film een echte 'Burenpester' kwa bass volume betreft
Ons mam kwam iig fijn naar boven, en toen heb ik de rest van de film moeten kijken met koptelefoon, waarbij de bass mij ineens behoorlijk tegenviel
Daar heb ik een probleempje mee. De (originele) Duitse versie is in Dolby Surround terwijl de (jawel) nagesynchroniseerde Engelse versie DD5.1 is.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
het feit dat veel mensen zeggen dat ze Saving private Ryan een ontzettend goed geluid vinden hebben, maakt wel duidelijk dat er meer is dan de booms. Alhoewel die booms het natuurlijk wel goed blijven doen.
Jag
Nee hoor, daarom gaf ik Twister aan. Okay, er zitten goede lfe's in, maar heb je druppelen van de waterpijp (achtergrond) gehoord als ze in het oog van zo'n tornado zitten. Daarbij is die koe (plaatsing) die om je heen draait gewoon erg sterk gedaan.Op zondag 03 december 2000 12:31 schreef yabadah het volgende:
het valt wel op dat iedereen hier kikt op de sonic bangs van een lfs . horen jullie de subtiele effecten (achtergrond geluiden,positioneering van geluid) niet???
Of ben ik de enige die daar op let?
Als je een echt goede lfe wilt horen dan moet je Pushing Tin beluisteren. Film zelf is redelijk matig, ondanks Angelina Jolie