Toon posts:

[2k] Mapstructuur op details bij alle gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, weet iemand hoe ik ervoor moet zorgen dat bij alle gebruikers van windows 2000 prof sp2 het mapstructuur van windows verkenner op details komt te staan, en niet standaard met grootte pictogrammen? Zoals ie dat bij elke gebruiker automatisch doet.

Het zal toch niet nodig zijn om bij alle gebruikers dat apart te moete instellen?

Heeft iemand een goed idee?

Verwijderd

dat kunnen ze toch zelf neem ik aan? het is iig profiel afhankelijk

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 16:31 ]

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Voor zover ik weet, is dat niet centraal in te stellen en zal dat dus per gebruiker even ingesteld moeten worden. Maar als je dat gewoon doet via opstarten explorer en dan View, Details. Daarna naar Tools, Folder Options, tabblad View en op de knop Like Current Folder gaat, is dat een kwestie van 20 seconden of zo :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ligt eraan wat je met alle gebruikers bedoelt:

- Bedoel je iedereen die een nieuw profiel krijgt, zo ja is het kwestie van je "Default user" zetten
- Bedoel je mensen die al bestaan?

iig - als ik het goed had wordt dit opgeslagen in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Verwijderd

Topicstarter
Ja het zijn gebruikers die al profielen hebben. Dus het is de bedoeling dat de mappenstructuur op details komt te staan bij alle gebruikers.

Al helemaal mooi zou het zijn als, de gebruikers geen rechten meer hebben om de structuur van de mappen te kunnen wijzigen.

Verwijderd

wat heeft de "view" met de structuur te maken?
als iemand die grote iconen makkelijker vindt dan "details" laat ze dan lekker...
Pagina: 1