Toon posts:

IBM Dekstar HDD problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet of is er bekend dat:
Deze schijven slecht zijn ...ik heb een 80 Gb 7200, voor de tweede keer naar de filisteinen...volgens de gebr IBM is er niets aan de hand,
Maar een vriend van mij heeft dezelfde nare ervaring

Mail me je adres etc, dan ga ik met IBM aan de slag.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:14
He vraagje wat is het robleem dan met die schijf? Ik bedoel wat doet ie niet wat ie wel zou moeten doen? Ik heb zelf goede ervaringne met ibm. (heb er nu 3) maar slechte ervaringen met maxtor (3 in 1 jaar dood is niet leuk)

Het is wel zo dat ze een tijdje een slechte levering hebben gehad maar dat is verholpen dacht ik...

Koel je je schijven wel goed genoeg? Bij de maxtors was de waarschgijnlijke doodsoorzaak een hoge temperatuur.

Strava | AP | IP | AW

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-07 21:03
deskstar is idd gaar:( Ik heb er ook net een naar de kl*te!!!
In mijn geval blijft de hd steeds opspinnen....lijkt net alsof het motortje gaar is ofzo!

Word zelfs helemaal niet meer gevonden......

Een echte golver is nooit uitgeput

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft totaal niks met Processors, Mobo's & Geheugen te maken, maar met Opslagmedia & I/O Controllers :) Maar dan nog is dit topic totaal overbodig, want in de FAQ aldaar staat wat je kunt doen als je HDD vaag doet. Ook had je met de Search tientallen zo niet honderden topics kunnen terugvinden over problemen met de IBM Deskstar serie.

Tot slot slaat het nergens op om jou ons adres te mailen, je zit niet op een chatforum, maar op een discussieforum :)

edit:
Ik zie zojuist dat je hier nieuw bent .. Het zou wellicht zeer verstandig zijn om het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aandachtig door te nemen om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 02-09-2003 14:52 ]

Dit topic is gesloten.