Toon posts:

tv out balken probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

waarschijnlijk een veelgestelde vraag (srry fr tht):
ik bekijk een dvdtje via m'n radeon op tv.
Bijvoorbeeld de film 'the insider'.
Het menu van de film vult het hele scherm, maar als ik de film afspeel dan krijg ik boven en onder een vette zwarte balk..
Hoe kan ik via de pc of tv die balken weghalen?

Enne.. wat vinden jullie het beste dvd proggie? (rpc free ofcoz)

Nou we toch bezig zijn :), is het mogelijk de ondertiteling te verplaatsen?

hoi, snd

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
come.to/tvout = tool die overscan ondersteunt (balken rondom)

kies dan een player die kan zoomen zoals windvd (handmatig) of powerdvd ,(pan en scan)

Verwijderd

Die balken weg halen kan (beetje afhankelijk van je video kaart) met tv-tool (heb geen url zoek maar ff, kan nooit moeilijk zijn)
volgens mij supporten de nieuwere versies ook radeon maar don't take my word for it.. (twijfel twijfel)

--Ray

Verwijderd

Volgens mij is het niet mogelijk om je DVD's te bekijken in 4:3 formaat als je een DVD hebt met breedbeeld-formaat. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 december 2000 11:53 schreef Jaspov het volgende:
come.to/tvout = tool die overscan ondersteunt (balken rondom)

kies dan een player die kan zoomen zoals windvd (handmatig) of powerdvd ,(pan en scan)
Dit kan zijn wat ik zoek, tx!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 10:50

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Op vrijdag 01 december 2000 11:55 schreef Dey het volgende:
Volgens mij is het niet mogelijk om je DVD's te bekijken in 4:3 formaat als je een DVD hebt met breedbeeld-formaat. :'(
Kan wel, maar dan treedt er dus vervorming op. Hele lange mensen en dat soort grappen. En met Pan-and-Scan valt er een deel van de zijkant(en) af.

Je krijgt die balken niet weg zonder het beeld op één of andere manier om zeep te helpen. Behalve een breedbeeld tv kopen. Maar dan heb je met 1:2.35 formaten nog steeds balken.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Verwijderd

Er zijn 4:3 tv's in omloop die een 16:9 beeld kunnen terugbrengen tot 4:3 en vica versa !
Pagina: 1