We hebben een applicatie die nog gebruikt maakt van de 16 bits odbc, en we willen eigelijk overstappen naar 32 bits omdat dit standaard op alle moderne pc`s is geinstalleerd. Moet hiervoor iets aan die applicatie veranderd worden, of levert dit geen problemen op?
Ff uittesten zou ik zeggen....
Normaal gezien zou dat afaik en imho geen invloed mogen hebben.
Tenzij die drivers natuurlijk ingrijpend gewijzigd zijn...
Normaal gezien zou dat afaik en imho geen invloed mogen hebben.
Tenzij die drivers natuurlijk ingrijpend gewijzigd zijn...
https://fgheysels.github.io/
Ik weet niet of het komt doordat we hier van Windows NT 4.0 Workstation overgestapt zijn naar Windows 2000 Profressional (SP4)
maar wij hebben wel Žn paar problemen met ODBC, daar ben ik momenteel mee bezig, maar helaas snap ik (nog) niet zoveel van ODBC.
Hopelijk kan ik mijn probleem (ook) oplossen in dit topic
maar wij hebben wel Žn paar problemen met ODBC, daar ben ik momenteel mee bezig, maar helaas snap ik (nog) niet zoveel van ODBC.
Hopelijk kan ik mijn probleem (ook) oplossen in dit topic
..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..
wat is het voor applicatie? Een 32 bits applicatie dat gebruik maakt van 16 bits ODBC, of is de app zelf ook 16 bits? En welke programmeertaal (ik neem aan C/C++?)
Als de app zelf ook 16 bits is kun je nogal wat porting issues krijgen
Als de app zelf ook 16 bits is kun je nogal wat porting issues krijgen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het is van oorsprong een 16 bits applicatie die vorigjaar omgezet is naar 32 bits. De gui is geschreven in Delphi en de rest in c (Borland c++ 5).