Nieuw Project Gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
* Jive is op zoek naar voer voor nieuwe koeien.
Er komt een stapeltje P4's bij ... en aangezien D.Net heel slecht op P4 presteerd, zou hun kracht beter op een ander project kunnen werken.

De vraag is dus welk project voldoet aan de eisen :
Client moet stabiel kunnen draaien als een nt-service
Centraal te managen (install/deinstall/configuratie)
Via een proxy kunnen fetchen/flushen

Eigenlijk dus hetzelfde als wat bij D.Net kan, maar dan voor een ander project.

Jive's Box
Jive @ DNET

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Seti :?

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ik zie alleen ecc2 dan nog open

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Wat bedoel je precies met het kunnen fetchen/flushen via een proxy? Bedoel je hiermee dat je een proxy-server op moet kunnen zetten zoals die distributed.net of dat de client zelfstandig zo ingesteld moet kunnen worden om door de aanwezige bedrijfproxy te flushen.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

CaLeX schreef op 02 September 2003 @ 14:22:
ik zie alleen ecc2 dan nog open
eccp (en dus ook ecc2??) presteert redelijk slecht op P4, dus wel zonde van de P4-Power

DPC Team ColdFusion

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De nieuwe ECC@-core doet het aardig goed op een P4. :)
Een redelijk oude kwoot:
Freakertje schreef op 13 August 2002 @ 22:24:
Goede projecten:
Bij D²OL is die naar zeggen van meerdere personen wel geschikt. De P4 is ongeveer vergelijkbaar met de AMD, AMD XP @ 1500 doet 24 min per candidate, P4 1500 doet 31 minuten per candidate. Zie ook deze post.
Bij TSC is de P4 naar zeggen goed, zie deze post.
Bij Seti@Home met snel RAM naar zeggen wel geschikt. Nog geen argumenten
Bij UDThink is de P4 geschikt. Zie deze post en deze post
Bij Distributed Folding is de P4 naar zeggen goed, mede door sponsering van Intel? Zie deze post.
Bij Genome is de P4 naar zeggen goed, zie deze post.

Slechte projecten:
Bij OGR is de P4 naar zeggen slecht, zie deze en deze post.
Bij Folding@home is de P4 naar zeggen slecht, zie deze post.

Onbekende projecten:
Neo
Muon

[ Voor 95% gewijzigd door Heineken op 02-09-2003 14:51 ]

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 23:17

scorpionv

This space for rent

Voor Folding@Home is de P4 naar mijn weten prima, Sandstar draait bijna alleen met P4's. De truc is om één bepaald protein met een P4 te doen volgens mij.

@ Jive: volgens mij voldoet Distributed Folding wel. Snelle cliënt voor P4, via een proxy te flushen, als service te draaien, alleen met dat centraal managen weet ik ff niet wat je precies bedoelt/wilt.

[ Voor 42% gewijzigd door scorpionv op 02-09-2003 14:58 ]

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Seventeen or Bust doet het ook goed met P4's. Quote van DukeBox en die zal wel weten waar die over spreekt ;) SoB heeft een eenvoudige installatie en een stabiele client met een kleine memory footprint. Remote management gewoon met je NT tools (mmc'tje met alle services van alle bakken erin bijvoorbeeld of eigen scriptje voor centraal start/stop).
Geen fetch-proxy beschikbaar, volgens mij is die er alleen door Dnet en Seti.

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

het project Muon ligt op dit moment zo goed als plat.
Misschien dat je aan SoB een leuk project hebt; daar presteert een P4 goed. en bij SoB moet je ook naar een andere server kunnen flushen: het staat iig in de config.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

UD natuurlijk!

Draait akelig stabiel, zolang je 'm niet op een IIS/ASP server zet (dan draait UD nog steeds stabiel, maar komt ASP er niet meer door). Bij ASP.NET is er niks aan het handje.

Wel wat nadeeltjes:
- Is volgens mij niet als NT service te draaien.
- Centraal managen? Nooit van gehoord...
- Proxies kennen ze bij UD niet.
:?

Grote voordeel: met een beetje mazzel is 't ook nog nuttig voor de mensheid, en DPC kan best wel wat rekenkracht bij UD gebruiken. :)

[-1 Off topic]

Verwijderd

ja bij ud grid (think) kom je dan niet echt aan je trekken, proxy is voor zover ik weet niet mogelijk, en service is ook niet al te easy geloof ik, als het al mogelijk is.
jammer het is wel een nuttig project..
succes met zoeken

/edit nice timing afterlife :) of The J 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 15:04 ]

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Proxy niet mogelijk, wat gebruiken die subteams dan? Die flushen toch ook via een gezamelijke proxy omdat er bij UD-grid geen subteams zijn?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Verwijderd

Blue_man,
Zelfde username/password, en dan maar hopen dat niet een van je teamgenoten de instellingen verkloot. :)

Proxy-achtige oplossingen zijn mogelijk met udmonitor (die slaat de resultaten op i.p.v. ze direct te versturen), maar dat is niet echt een proxy, en voor zover ik weet gebruiken de subteams dat ook niet.
De meeste machines versturen gewoon direct de gegevens nar UD, en de subteam statistieken worden opgebouwd uit de gegevens van UD. Je kunt per PC van je team opvragen wat 'ie heeft gedaan, en die PC's zijn weer prima aan een subteam lid te koppelen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 15:20 ]

• Blue_man

Maar zoals al gezegd: bij UD-Grid hebben we wel wat extra kracht nodig, dus je bent zekers welkom (hoor mij spreken als kleine flusher en 3 pc's :X )
Er komt een stapeltje P4's bij ...
Kan je dan niet meedoen aan een paar projecten, ik denk ook van: "ook al flush ik maar 500 punten, elk beetje helpt".

[ Voor 26% gewijzigd door Blue_man op 02-09-2003 15:20 . Reden: Blaat bijgevoegd ]

le·vens·moe (bn.)

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Mar schreef op 02 September 2003 @ 14:49:
[...]
eccp (en dus ook ecc2??) presteert redelijk slecht op P4, dus wel zonde van de P4-Power
een p4 presteerd beter met een ecc2 client dan met een dnet client, dus opzich is het een winst.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
heineken@ die thread had ik ook gevonden, maar redelijk weinig betreffende info in kunnen vinden.

En wat verduidelijking ..
de client zou als een nt-service moeten kunnen installeren & draaien .. {dnetc -install}
de configuratie via een txt bestand welke via loginscripts te distribueren is(of een management tooltje) {rscc }
de clients moeten kunnen fetchen/flushen naar een lokale proxy welke daarna doorflushed {proxyper}

en UD vind ik niets, omdat dat commercieel is.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Blijft over ecc2...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:04

Qwerty-273

Meukposter

Wat bedoel je precies met centraal te managen?

Momenteel (nou ja nu even niet erg druk, maar binnen kort weer wel) ben ik bezig met een client te schrijven die de huidige moet vervangen. De huidige is een heel 'basic' dos boxje met wat client/server connects er tussen en welke een aparte core aanroept.

Ben dus nu bezig met een goede makkelijke (voor de gebruiker dan he ;) ) windows variant van de GUI. Die dus de connectie regelt en zo., en daarnaast alle belangrijke info weergeeft. Vandaar dat ik best benieuwd ben wat je bedoelt met centraal te managen? ;)

er is wel een "proxy" beschikbaar (eigenlijk gewoon dezelfde server alleen die dan doorverwijst ;) naar de hoofdserver.. en voor meer info lees je globaal deze eens door http://217.19.25.214:81 stats komen er aan enzo meer.....

--- edit ;)
Whoei... het nieuwe domein doet het al http://www.1202.org:81

[ Voor 5% gewijzigd door Qwerty-273 op 02-09-2003 16:20 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Blue_man
Jive schreef op 02 September 2003 @ 15:20:
...en UD vind ik niets, omdat dat commercieel is.
Euh wat is er commercieel aan het enigste nuttige (nofi 8) ) project dat ertussen zit?

le·vens·moe (bn.)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

SETI is als service te starten, maar daar heb je wel een extra util voor nodig (seti_service), dus weet niet of het dan nog voor je in aanmerking komt.. verder is er wel gewoon een proxy voor beschikbaar (zie hier).. 1x configureren (id invullen etc) is genoeg, dit kan gewoon met doscommando's en daarna kan je de configfile (een .sah-file) gewoon kopieeren..

• Arnim
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-01 15:51
ECC2 draait als service, maakt gebruik van een config, die voor alle PCs gelijk kan zijn. Je kunt een PC in je netwerk inrichten als proxy en alle clients via deze proxy laten flushen. Deze proxy kun je automatisch laten flushen, of bv. via flop of mail melken. Fetchen hoef je niet voor ecc2 dus voor voer voor de clients hoef je niet te zorgen.

Team ColdFusion

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

en voor ecc2 zijn ook (LAN)-proxy's beschikbaar

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Jive schreef op 02 September 2003 @ 15:20:
en UD vind ik niets, omdat dat commercieel is.
United Devices is commercieel, toegegeven. Ze bieden een "grid computing" basis aan, en daar willen ze als gezonde ondernemers aan verdienen.

Maar aan het huidige LigandFit project (de opvolger van het Think project) verdienen ze volgens mij niets meer dan goodwill, en de University of Oxford kan zonder extra kosten aan de slag met de resultaten die wij inleveren.

Commercieel hoeft niet altijd een nare bijsmaak te hebben...

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:21

Lief Adje

Love is in the air

D2OL en geen andere :P

btw D2OL is min of meer hetzelfde als TSC (de client dan)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Hehe :)
Leuk om die reacties te lezen.
Feit is dat de Dnet client Jive enigzins heeft verwend :P
Al die eisen die ik zo langs zie vliegen ;)

Er is geen enkele client die aan de D.net versie kan tippen (helaas?).
Wat jij vraagt is daar maar een deel van natuurlijk, maar zelfs die paar eigenschappen zijn moeilijk samen te vinden in 1 project.
Ik doe zelf ECC2-109 en ik weet dat met ECC2-109 min of meer mogelijk is wat jij wilt. ik kan niets zeggen over de andere medische projecten omdat ik daar te weinig van weet.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:50
D2OL/TSC zijn idd zelfde client. ECC2 is een aardig project moet ik toegeven voor de P4. Ik neem aan dat ze HT technologie hebben dan is ECC2 helemaal goed. Ikzelf haalde met de oude core (de officiele) zo'n 1300k its/sec en met de nieuwe core ruime 1700k its/sec. BTW wel zo'n 32% winst op snelheid met die nieuwe core en hij draait helemaal stabiel (3 dagen achter elkaar heeft hij gelopen en deed het perfect alleen is hij bij sommige bakken niet erg stabiel, ik dacht vooral AMD's).

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
1700k !! dat is veel meer dan mijn XP 2400, die doet er 1350k, en met de oude net over de 1000.

• Robkazoe
1700K is idd veel. Je kan er gemiddeld per 24 uur ruim 100 DP'tjes mee halen. Het is overigens een 3 ghz ht intel procesor. Vergelijking is er dus niet echt...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Voor ECC2 is er ook een GUI waarmee je meerdere clients kunt managen.

🖥️ | 🚗

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
@Rikz : welk project bedoel jij ?

@robkazoe : het zijn helaas geen HT machines :(

@funcracker : ik ben persoonlijk van mening dat goede stabiliteit een vereiste is.
een service uitvoering een vereiste is als je boven de groep computer-hobbyisten uit wilt komen en een proxy mogelijkheid alleen maar het bereik van je project kan bevoordelen naar lan's binnen scholen/bedrijven met goeie beveiliging richting internet.

Wat betreft UD & commercialiteit ... ik ga geen cpu-cycles draaien die vervolgens verkocht worden ....

En als ik het zo hoor lijkt ECC2 wel wat ...
proxy voor lan ... installeren als service ....

Jive's Box
Jive @ DNET

• Qwerty-273
  • Laatst online: 18:04

Qwerty-273

Meukposter

Jive schreef op 02 September 2003 @ 16:23:
@Rikz : welk project bedoel jij ?
Het Lucas number factoring project (of zoals hij vroeger heette GMP-ECM factoring Lucas numbers)
http://www.aspenleaf.com/distributed/ap-math.html#gmpecm

Tis een projectje wat factors (priem getallen dus van een groot getal) probeert te vinden. Verder niks aan directe waarde wvoor de mensheid gewoon wat wiskundig bezig zijn ;)

Te vinden dus op http://217.19.25.214:81/

-- edit
Het ecc2 project is inderdaad een heel goed project. Het kan alleen vandaag al afgelopen zijn. Kan ook nog een paar maanden duren. Dat is dus het enige. Als je net alles hebt overgezet en het project wordt na 3 dagen al afgerond is het zonde van de moeite.

[ Voor 21% gewijzigd door Qwerty-273 op 02-09-2003 16:32 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Robkazoe
RIKZ schreef op 02 september 2003 @ 16:30:
[...]

Het Lucas number factoring project (of zoals hij vroeger heette GMP-ECM factoring Lucas numbers)
http://www.aspenleaf.com/distributed/ap-math.html#gmpecm

Tis een projectje wat factors (priem getallen dus van een groot getal) probeert te vinden. Verder niks aan directe waarde wvoor de mensheid gewoon wat wiskundig bezig zijn ;)

Te vinden dus op http://217.19.25.214:81/

-- edit
Het ecc2 project is inderdaad een heel goed project. Het kan alleen vandaag al afgelopen zijn. Kan ook nog een paar maanden duren. Dat is dus het enige. Als je net alles hebt overgezet en het project wordt na 3 dagen al afgerond is het zonde van de moeite.
RC5 kan ook morgen afgelopen zijn...

De gasten van ecc2 zeiden een weekje of wat geleden nog dat in hetzelfde tempo het project in een maand afgelopen zou zijn. Echter zeiden ze dit nadat LPC hun MF deed dacht ik en was dat midden in de gaunlet en stampede waar de output dik hoog was. Het kan idd wel snel afgelopen zijn maar de voorgangers hadden geloof ik zo'n ruime 50% en bijna 90% van alle keys nodig om het winnende DPtje te vinden dus het zegt echt werkelijk nix.

Verwijderd

OGR 24 Had al afgelopen moeten zijn :X. Waarom neemt jive niet de overstap naar ogr25?? Geen gedoe met clients instaleren.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:56:
OGR 24 Had al afgelopen moeten zijn :X. Waarom neemt jive niet de overstap naar ogr25?? Geen gedoe met clients instaleren.
duh omdat p4's relatief heel slecht scoren met dnet projecten

offtopic:

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:56:
Als je wat beter had gekeken had je gezien dat ik al in de D.Net projecten sta .. en bij ogr-25 ook al aardig sta ....
De stap terug naar 25 word vanzelf genomen door de clients die ogr draaien .. dus dat is echt niet zo een probleem ...

Het zit hem er meer in dat er gruwelijk verspild word aan power in de D.Net client op de P4 ... en ik ze daarom nuttiger in wil zetten op andere non-profit cpu-cycle sponsoring projecten.

Die ogr-koe kunnen ze altijd wel draaien (rc5-72 vind ik een nutteloze zaak na 64) maar er zijn projecten waar ze beter zouden dienen ... en als dat in het plaatje kan passen, waarom dan niet ervoor inzetten.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Robkazoe
Het is jammer dat ze geen HT bevatten want dat schilt echt gigantisch veel volgens mij. Alsnog lijkt mij ECC2 of SoB het beste project. Het is jammer dat SoB geen proxy heeft want ik hoorde dat de P4 hier met kop en schouders boven de rest uitstak. ECC2 is zeker geen slechte keuze en heeft bijna alles wat jij op je verlanglijstje heb staan.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Ik heb alleen verstand van Folding@Home dus hier komt ie :)

P4 prestatie
Zoals Scorpionv al zei draait een P4 prima op Folding@Home, hij is zelfs iets sneller als AMD :)

Proxy
Niet mogelijk
wel diverse opties om door proxyserver en firewalls heen te komen.
Heeft poort 80 en/of 8080 nodig

Centraal te managen
Al je clients zijn met monitor programma's bij te houden. Ik ken er daar momenteel 3 van.
Wat betreft de- en installatie: dit vergt wat meer werk. Ik heb een script wat het op een w2k domein op de clients installeerd maar deze moet eerst uit het Frans worden vertaald :)

Zelf is er ook wel wat te fabrieken om het als service te installen der is een console versie van die eenvoudig te verbergen is

Verder is het project niet commercieel, zijn er geen beveiligingslekken (ook nooit geweest) is het niet mogelijk te cheaten en is de ondersteuning op het forum prima.

[/f@Hpromo modus]

Verwijderd

Kijk ook eens hier:
http://www.cogs.sussex.ac.uk/users/mmg20/contrcpu.htm
Distributed Hardware Evolution Project (DHEP)
Draait in ieder geval als NT service.. en is ook weer eens wat anders.. Er draaien, voor zover ik weet, nu 3 of 4 DPCers mee..

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-02 14:11

aKra

Intentionally left blank.

ECC2-109 en door DPC supported & proxy's en zeker stabiel...

Ook nog eens prima voor P4.

Je keuze is beperkt :+

Intentionally left blank.

• Cow_tipping
  • Laatst online: 19-02 13:35

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik zou zelf zeggen, probeer er eens een paar. Kies dan een project uit wat jou wat lijkt.
Een client zoals die van dnet zul je nergens anders vinden en een topic als deze zorgt alleen maar voor veel reclame. Maar er zijn een heleboel kleinere projecten waarbij de users een m8y user als jou zullen ontvangen met open armen. :)

(Als je rc5-72 een nutteloze zaak vind na rc5-64, dan geldt dit dus ook voor ECC2 na ECCP-109)

[ Voor 17% gewijzigd door Cow_tipping op 03-09-2003 07:38 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Cow_tipping schreef op 03 September 2003 @ 07:36:

(Als je rc5-72 een nutteloze zaak vind na rc5-64, dan geldt dit dus ook voor ECC2 na ECCP-109)
Dat was nog niet bij me opgekomen..
De vraag is waarom het nutteloos is. Ik ga er vanuit dat dit enkel komt doordat RC5-72 way te lang duurt met de huidige resources.

ECC2-109 is binnen een jaar afgelopen.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 12:25
ECC2 is een challenge die real is. het is op te lossen in een normale tijd. daarom is het niet nutteloos.l

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Cow_tipping
  • Laatst online: 19-02 13:35

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Funcracker schreef op 03 September 2003 @ 08:24:
[...]
Dat was nog niet bij me opgekomen..
De vraag is waarom het nutteloos is. Ik ga er vanuit dat dit enkel komt doordat RC5-72 way te lang duurt met de huidige resources.

ECC2-109 is binnen een jaar afgelopen.
Ik bedoelde het in de trant van: OK, er is bewezen met brute kracht een codering te kunnen kraken, maar heeft het dan nog zin om een andere codering te gaan testen die iets zwaarder is? Feit blijft, je kunt het.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• ColdFusion
  • Laatst online: 22-02 11:13
Cow_tipping schreef op 03 september 2003 @ 08:31:
[...]

Ik bedoelde het in de trant van: OK, er is bewezen met brute kracht een codering te kunnen kraken, maar heeft het dan nog zin om een andere codering te gaan testen die iets zwaarder is? Feit blijft, je kunt het.
ECC2 verschilt wezenlijk van ECCp. Het is dus niet even wat meer bitjes ertegenaan en weer precies hetzelfde. Meer hierover kun je op certicom lezen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Jivey,

Ik ben ook van dnet projecten overgestapt op ecc2, ik had ooit een opstapje gekregen voor eccp van de CowBouters, dit heb ik aangepast voor diverse andere projecten met de overstap naar ecc2 heb ik het een en ander verbeterd.

Het script connect naar de machine, kopieerd een schone client en installeerd hem als een service dmv srvany (ook bij dnet deed ik geen dnet - install omdat ik hem onder een andere service-naam draai)

voor eccp heb ik geen rscc tooltje maar misschien dat die er wel is en je zou via idd mmc kunnen kijken of al die machines de service nog draaien.

Daarnaast draai ik een proxy die alle dpeetjes opvangt (huppie's proxy)

Geen omkijken naar dus, alleen het zijn offline bakken dus af en toe kopieer ik de proxy-in buffer en verstuur ik die via de manual upload (maar das specifiek voor offline he)

je zou dat script kunnen schedulen dat hij bv om 18:00 de clients installed en ze om 7:00 weer weghaald, maar beter is als ze gewoon altijd aan staan natuurlijk (24/7) }:O

[ Voor 3% gewijzigd door _DPC_Scorpion op 03-09-2003 09:46 ]

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-02 06:52
Een overzichtje van Distributed Folding:

P4 prestatie
Naar mijn ervaring goed, maar ik heb net zoals in de geciteerde post geen harde feiten om dit te ondersteunen, aangezien ik geen AMD heb om mee te vergelijken.

Proxy
Ja, zie 'Using a Proxy Server' in http://distributedfolding.org/readmeclient.html.

Centraal management
De client is heel makkelijk te installeren als een NT-service, en van de command-line ook heel makkelijk te verwijderen. Er zijn geen kant en klare scriptjes om de client te distribueren over een cluster/netwerk, maar de client is wel zo gemaakt dat deze makkelijk te schrijven zijn. Zie o.a. 'Running Non-interactively or on a Cluster' in http://distributedfolding.org/readmeclient.html.

[ Voor 4% gewijzigd door Johannes op 03-09-2003 10:10 . Reden: dank aan ColdFusion voor correcties :) ]

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• ColdFusion
  • Laatst online: 22-02 11:13
@ Johannes: de puntjes achter je url's weghalen ;) Nu krijg je een 404 nl.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• twixx
  • Niet online
Nog even een extratje voor UD members. Je kunt de UD client ook starten met een 'Scheduled Task'. Kies dan voor de optie 'Run at system startup'. Er is dan geen icoontje zichtbaar en de machine hoeft niet op een profiel ingelogd te zijn.

Statistieken vindt je op de site van Grid op bij de eerder genoemde subteamstats (zie ook sig.). Er valt verder niets in te stellen aan de client (of te managen). Proxies kan je wel doen maar niet in samenwerking met bovenstaand geintje en ik zie de lol er ook niet echt van.

DPC Against Cancer!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Je kunt UD ook gewoon als service installeren hoor ...

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:39:
Kijk ook eens hier:
Draait in ieder geval als NT service.. en is ook weer eens wat anders.. Er draaien, voor zover ik weet, nu 3 of 4 DPCers mee..
Heb even hiernaar gekeken, maar dit gaat dus alleen maar thuis werken ...
Die koe werkt dus alleen maar als je direct naar internet kan, of een socksproxy hebt draaien ...
Ik zal er een compje opzetten, omdat ik het wel een geinig projectje vind .. en ik nu toch al in de stats sta :P , maar dit zal geen project zijn wat kan werken op mijn kudde.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:39:
Kijk ook eens hier:
He Huub, voor zover ik weet zit jij toch bij teamNWW? Nu draai ik op dit moment ook het DHEP progje en het viel me op dat teamNWW als [DPC]TeamNWW wel in de persoonlijke stats vrij vooraan staat maar dat het team niet onder het DPC team mee draait! Wil TeamNWW niet onder DPC mee doen of hebben jullie nog niet in het WRAPPER bestand staan dat je onder DPC meedoet?
Het zou een hoop plaatsen opleveren als teamNWW even onder DPC gaat mee doen. ;) Van plek 10 naar plek 4 :P en daarbij meteen die duitsers (Rekenkracht) inhalen.

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 13:38

Fiets

A.K.A. Bambi

Ik doe ook aan DHEP en het bevalt me goed :-D

TeamNWW heeft er wel even bijgestaan bij dpc, maar staat er nu niet meer bij :-S

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
TeamNWW crunched niet voor DPC ??

Jive's Box
Jive @ DNET

• E-jey
  • Niet online
Jive schreef op 05 september 2003 @ 15:55:
TeamNWW crunched niet voor DPC ??
Toen ze nog muon deden wel :) Neem aan dat ze dat nu ook wel komen doen :)
Pagina: 1