Toon posts:

MX 700 bezitters; een vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik willen weten of er met de Logitech MX 700 muis mogelijk is om mbv een of andere knop een *.exe te starten.

Met het Logitech Internet Navigator tb dat ik heb lukt dat, maar kan dit ook met de muis. Als dit zou kunnen dan kan ik de muis als ab voor winamp gebruiken (next.exe).

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb hem maar ik weet niet of het kan 8)7 ik denk van wel, even zoeken en kloten met je registry of misschien kan het wel uit het programma zelf :)

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het kan, gewoon een beetje kloten met dat programma van Logitech wat erbij zit.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit eens geprobeerd met een MS draadloze muis, echter daar kon ik alleen kiezen uit bepaalde toetsencombinaties, ctrl-z, crtl-y, back, enz. Maar ik zou echt graag een *.exe willen kunnen starten.

Als het kan moet dit in de driver van de muis te vinden zijn.

Verwijderd

bind "Mouse4" "exec next.exe"
? :P

Verwijderd

Topicstarter
Uh, 't zou mooi zijn als het met de driver kan. :)

Verwijderd

Zo te zien kan het, maar ik heb 't zelf nog nooit geprobeert. Bij 'buttons' staat wel 'run....', dus dit zou het moeten zijn lijkt me.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb net even gekeken, maar via de driver kan 't niet. In 't lijstje waar je de functie kunt selecteren voor de verschillende knoppen, kun je voor zover ik zag niet kiezen voor een willekeurig programma.
De Run... functie zoals hierboven geopperd werd, laat alleen het run-venstertje zien, waar je dan zelf alsnog het programma moet intikken.

Wellicht kun je gaan klooien, maar via de driver geef ik je weinig kans.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Pagina: 1