Gewoon een pdf-je op de kaart of Palm zetten werkt niet, je zult het bestand moeten converteren naar pdb door middel van de Acrobat Reader for Palm (gratis te downloaden bij Adobe). In het desktoponderdeel daarvan kun je vervolgens kiezen waar je het pdf bestand wilt hebben, op de kaart of in het interne geheugen. Bij de volgende Hotsync worden de bestanden dan automatisch op die plaats gezet.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Beg to differ!
Bekijken kan wel degelijk zonder conversie, hoor. De manier van "uploaden" klopt wel zoals haas 'm neerzet, maar je kunt pdf's ook gewoon lezen op je Palm.
Als je ze op je geheugenkaart wilt zetten, moet je, wil je ze kunnen bekijken, wel een soort van file manager op je Palm actief hebben, zodat (bijvoorbeeld) Acrobat Reader for Palm de pdf wel kan vinden. Ik heb daarvoor PiDirect II gebruikt, werkt prima (alleen niet voor OS5).
Linkies:
Acrobat Reader for Palm (kies bij Platform voor Palm OS)
PiDirect II, sharewareversie (full kost $30). Alternatief is bijvoorbeeld MSMount.
Bekijken kan wel degelijk zonder conversie, hoor. De manier van "uploaden" klopt wel zoals haas 'm neerzet, maar je kunt pdf's ook gewoon lezen op je Palm.
Als je ze op je geheugenkaart wilt zetten, moet je, wil je ze kunnen bekijken, wel een soort van file manager op je Palm actief hebben, zodat (bijvoorbeeld) Acrobat Reader for Palm de pdf wel kan vinden. Ik heb daarvoor PiDirect II gebruikt, werkt prima (alleen niet voor OS5).
Linkies:
Acrobat Reader for Palm (kies bij Platform voor Palm OS)
PiDirect II, sharewareversie (full kost $30). Alternatief is bijvoorbeeld MSMount.
Nomen nescio
Voor zover ik weet kan je een native pdf bestand nog steeds niet openen op je Palm hoor. Via de bijbehorende desktop toepassing moet je echt eerst je pdf converteren naar een pdb. Die pdb kan je vervolgens ook op je geheugenkaartje plaatsen.
Of heb ik de laatste update gemist?
Of heb ik de laatste update gemist?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.