Toon posts:

Coolermaster CP5-8JD1F-0L

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja..

Waar kan je deze kopen? Search heeft niks opgeleverd en Google daar krijg ik alleen maar reviews. Voor de rest staat ie wel in de Pricewatch bij MyCom, maar na een blik op de website verkochten ze deze niet meer. Leuk he? Nee.

Ik wil deze cooler graag hebben omdat 't een cooler is die een 2500+ op 30 graden idle kan krijgen, moet je nagaan wat ie bij mijn 2200+ kan doen ;)

En heb 'm wel kunnen vinden op Komplett en eBuyer, maar daar kunnen Nederlanders zich niet registreren. Alleen Britten.

Even een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/silent/map/cp5-8jd1f-0l.jpg
Hij's geschikt tot de 3200+ :) En hij's extreem stil.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 13:11 ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:03
De garantie dat ie tot 3200 is geschikt wil niet zeggen dat hij het ook zo goed doet op jou processor.. Immers elke procesor heeft zo zijn eigen energieverbruik en dus ook hitte afgifte..

En een 2500 30 graden koelen? sorry maar daar geloof ik niet zo in eerlijk gezegd of het moet wel een heel groot vliegtuig zijn. (het is ook nog eens aluminium en geen koper :P)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een copper cilinder in. Oh ja... :) En 't was in gebruik met Arctic Silver 3. En een casefan die warme lucht afzuigt.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 13:15 ]

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:20
van onze Volcano11+ wordt ook gezegt dat hij tot 3200+ kan koelen maar voorlopig houdt ie onze TBird1000 @ 50 graden stressed @ ~4400rpm met een zeer brakke airflow op een warm zoldertje dus bij een 3200+ moet de potmeter vol open en dan heb je een straaljager :) hij kan het dus waarschijnlijk wel alleen niet in de pc waar die nu in zit

het is dus ook nog eens helemaal afhankelijk van de rest van je pc of hij het red

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan nu terug naar m'n vraag:

Waar kan ik 'm in Nederland kopen?

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Anders neem je even de tweede optie uit de PriceWatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/64619

En dan klik je op die link van MaxPC, waar hij wel degelijk op de prijslijst voorkomt...
www.maxpc.nl/N_art_2791.html

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:03
ik zou het niet weten :P

Strava | AP | IP | AW

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 13:17:
Ok dan nu terug naar m'n vraag:

Waar kan ik 'm in Nederland kopen?
Misschien toch beter zoeken: Thiab.nl heeft em te koop voor 12,50 eur: http://www.thiab.nl/cgi-b...hiab&category=Processoren
www.thiab.nl

En verder is een waar te koop topic niet echt de bedoeling op GoT: hiervoor kan je beter rondbellen / mailen etc, zeker als het gaat om zo'n onbekende koeler, als je die per se wil. Anders zoek je idd een vergelijkbare op in de Pricewatch, als die CP5-8JD1F-0L niet per se hoeft ;). Anders wordt GoT een groot waar te koop/te krijgen forum, en dat is niet de bedoeling. Daar is ook Vraag/Aanbod voor op de Tweakers.net Frontpage namelijk.

Da Monkey: zulk soort onzinposts wordt niet gewaardeerd hier, dus laat dat voortaan achterwege graag :)

[ Voor 7% gewijzigd door Remy op 02-09-2003 13:27 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.