Ik heb een groot probleempje, met de hcc dagen had mijn pa een hauppage tv kaart gekocht installeren etc. ging allemaal prima maar er was toen geen plaats meer voor een pci netwerkkaartje die mijn pc met de zijne deed verbinden zodat ik ook internet had.
Ik heb nu een isa netwerkkaart gehaald en het netwerkkaartje werkt prima alleen kan ik nu niet meer op internet! Ip adres etc zijn wel goed ingevuld maar volgens mij zit de pc van mijn pa te "vol".
PII 400mhz
128mb
Matrox G200>agp
Voodoo2 12mb>pci
3com netwerkkaart>pci
Hauppage tv kaart>pci
Creative soundblaster 64>pci
Accton Isa netwerkkaart> isa
Het probleem is dus dat de 3com kaart niet werkt als ik ook de accton aan heb.
Ik gebruik die 3com dus voor kabelmodem en die accton om met mijn pc te verbinden.
dit werkte verder prima toen ik nog een gewone netwerkkaart had ipv isa maar nu werkt het niet meer.
Als ik de Accton uitschakel in hardware profiel dan doet internet het wonder boven wonder wel weer.
Drivers etc.. zijn goed geinstalleerd en bij systeembeheer geeft ie verder geen fouten aan.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Het is trouwens een Asus p2b moederbord ik denk zelf dat het moederbord eventueel te "vol" is kan dat?
Ik heb nu een isa netwerkkaart gehaald en het netwerkkaartje werkt prima alleen kan ik nu niet meer op internet! Ip adres etc zijn wel goed ingevuld maar volgens mij zit de pc van mijn pa te "vol".
PII 400mhz
128mb
Matrox G200>agp
Voodoo2 12mb>pci
3com netwerkkaart>pci
Hauppage tv kaart>pci
Creative soundblaster 64>pci
Accton Isa netwerkkaart> isa
Het probleem is dus dat de 3com kaart niet werkt als ik ook de accton aan heb.
Ik gebruik die 3com dus voor kabelmodem en die accton om met mijn pc te verbinden.
dit werkte verder prima toen ik nog een gewone netwerkkaart had ipv isa maar nu werkt het niet meer.
Als ik de Accton uitschakel in hardware profiel dan doet internet het wonder boven wonder wel weer.
Drivers etc.. zijn goed geinstalleerd en bij systeembeheer geeft ie verder geen fouten aan.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Het is trouwens een Asus p2b moederbord ik denk zelf dat het moederbord eventueel te "vol" is kan dat?