Toon posts:

systeemherstel bestanden doen overslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik zou moeten systeemherstel uitvoeren omdat m'n pc recent een beetje raar doet en ik niet meteen een oplossing vind (zi topic over dns error) mr ik heb recentelijk een paar giga gedownload, en zou di niet graag kwijtraken door systeemherstel...kan ik de datum dat ze aangemaakt zijn veranderen, waardoor systeemherstel ze overslaat, of is er een andere methode (buiten ze branden op een cd...) om di bestanden te sparen van het systeemherstel?
thx

Verwijderd

Wel eens aan plaatsen op een andere partitie gedacht ?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Wil je even een nieuw topic maken en goed uitleggen wat je wil?

Let aub even goed op leestekens en lees je post eerst goed na, want dit is echt niet te lezen zo.

Ook als je wilt verwijzen naar een ander topic, zet er dan even een link bij aub.

Zie ook:
Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?

Succes ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die HD even tijdelijk in een andere PC hangen en de paar gig aan data overpompen naar een andere HD lijkt mij de beste oplossing.. Daarna gewoon een fdsik doen, in plaats van 1 partitie er twee aanmaken (zie reply Courage) en Windows opnieuw installeren :)

En over welk OS praten we? We verwachten in WOS minstens dat je je OS vermeld in je titel, maar het ook vemelden in je startpost wordt ook gewaardeerd :)
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.