Allo,
Ik heb een Compaq Presario Notebook en enige tijd geleden sprong het beeld op zwart
Bleek de invertor kapot te zijn. Gelukkig nog NET binnen de garantie en da ding laten maken. Nu heb ik weer een probleem met mijn TFT scherm, en helaas geen garantie meer.
Op sommige random momenten krijg ik opgloeiende pixels, meestal bij de kleur wit. Maar het is echt random, soms tijdens een game, soms bij foto's en soms ook gewoon in Windows Explorer. Nu vermoed ik dat de invertor defect is of niet goed aangesloten zit.
Eigenlijk 2 vraagjes dus;
1. Is zo'n invertor zelf te vervangen?
2. Zo ja, hoe ziet zo'n ding eruit?
Die Notebook ligt nu namelijk te vergaan in zijn tasje, en ik wil hem natuurlijk gewoon weer gaan gebruiken
(Ik heb al een search gedaan op GoT maar kan zo 1-2-3 niks vinden)
Ik heb een Compaq Presario Notebook en enige tijd geleden sprong het beeld op zwart
Op sommige random momenten krijg ik opgloeiende pixels, meestal bij de kleur wit. Maar het is echt random, soms tijdens een game, soms bij foto's en soms ook gewoon in Windows Explorer. Nu vermoed ik dat de invertor defect is of niet goed aangesloten zit.
Eigenlijk 2 vraagjes dus;
1. Is zo'n invertor zelf te vervangen?
2. Zo ja, hoe ziet zo'n ding eruit?
Die Notebook ligt nu namelijk te vergaan in zijn tasje, en ik wil hem natuurlijk gewoon weer gaan gebruiken
(Ik heb al een search gedaan op GoT maar kan zo 1-2-3 niks vinden)
[ Voor 4% gewijzigd door MrLee op 24-10-2003 23:56 . Reden: Tis een Notebook :) ]