Toon posts:

DVI crt converter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik zit met het volgende probleem en misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een Hercules 3d Prophet III 64 mb ddr met een DVI poort. Nou wil ik 2 crt beeldschermen aansluiten voor twin-view, dus ik heb een dvi-crt converter gekocht alleen deze past niet op mijn DVI poort omdat er sommige pinnetjes opzitten die niet in de poort passen. Kan iemand mij vertellen waar ik een goede dvi-crt converter kan kopen die bij mijn kaart past? :?

grtz varkentjuh
:7

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk, dat je een DVI-D-Sub converter bedoeld? :Y)
Misschien dat de Pricewatch wat voor je kan vinden??

BTW... Je hoeft niet te groeten :) Doen we eigenlijk al continu :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Waarschijnlijk heb je een DVI aansluiting zonder de analoge signalen die een standaard crt nodig heeft? Dan missen de 4 pinnetjes aan de zijkant (naast die 3 rijen).

Als dat het geval is dan heb je een convertor nodig maar zo'n apparaat is waarschijnlijk duurder dan een nieuwe videokaart. Dat was een paar jaar geleden zo, maar misschien dat er nu goedkopere oplossingen zijn.

Als het simpel een kwestie van een verloopstukje was dan zat ie waarschijnlijk standaard bij de kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door -=bas=- op 02-09-2003 12:52 ]

Senile! Senile Oekaki

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zit het niet bij de videokaart geleverd dan? Bij de meeste videokaarten, is dat wel het geval, en het lijkt me ook meer dan logisch

Verwijderd

Topicstarter
hij zat niet bij het doosje
maar ik heb via google een site gevonden
ik denk dat ik een DVI-D (DVI Digital) Single Link poort heb :9

http://www.cable4pc.com/jpg/all.jpg

iemand al iets gevonden?

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 13:11 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hercules kaarten hebben volgens mij ook vaak maar 1 ramdac, zodat je dus niet 2 (analoge) monitors kunt aansluiten. De DVI aansluiting is op zulke kaarten dan ook alleen digitaal.

Verwijderd

edit: niet goed gelezen 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 16:06 . Reden: niet goed gelezen ]

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Als je geen DVI-I hebt (dus: met de vier pinnetjes om dat kruis/streepje heen bezet op de videokaart -- *daar* gaan de primaire analoge signalen doorheen) kun je niet converten met een simpel convertertje. Misschien dat er kastjes bestaan met een ramdac en dvi>vga, maar ik geef je al weinig kans daarop en het is gegarandeerd duurder dan een nieuwe videokaart die dat wel heeft.
Pagina: 1