[msn] Niet connecten omwille van browser

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb de search gebruikt, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht ? Wanneer ik via msn probeer te connecten krijg ik een melding met iets in de aard van "Kan niet connecteren, controleer of je browser verbinding kan maken. Internet Explorer kan geen verbinding maken". Terwijl ik wel degelijk een verbinding heb ? En surfen werkt perfect ?
MSN 6.0, win2k (surf via telenet en heb als auto-configscript http://pac.pandora.be:8080)

• Blizard
  • Niet online
Niemand een idee wat ik nog kan proberen ?!
Ben de foutmelding namelijk nog nooit eerder tegengekomen ?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
je surft via een proxy of zie ik t verkeerd?
lijkt me dat je in msn ook wat in moet stellen dan :)

Mijn rig

• Blizard
  • Niet online
Ging vroeger perfect zonder dat ik daar wat instelde ? Proxy is volgens mij dus niet echt nodig ? En de fout zegt dat de browser instellingen verkeerd zijn zodat ik niet op internet geraak .. maar ik geraak er wel op ?

Verwijderd

Ik neem aan dat je IE 6 gebruikt? Want die is afaik verplicht voor msn 6..

Off-topic: Hoe zie jij aan een .jpg/.txt link dat het stiekem een virus is? Een combinatie van Common sense beta 4 + een goede AV blijkt toch nog het beste te werken..

• Blizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 18:44:

Off-topic: Hoe zie jij aan een .jpg/.txt link dat het stiekem een virus is? Een combinatie van Common sense beta 4 + een goede AV blijkt toch nog het beste te werken..
Jups, gebruik IE6 ..

offtopic:
Kan je uiteraard niet zien, maar een virusscanner installeren en up2date houden/patches uitvoeren/voorzichtig zijn doe je imho allemaal zelf ? Er zijn mensen die denken dat na het runnen van een virusscan alles in kannen en kruiken is .. wat niet zo is .. maar ik pas zodadelijk mijn sig aan ;)

• Blizard
  • Niet online
* Laatste schop *

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik neem aan dat je het proxy config tabblaadje in MSN al bekeken hebt?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 18:44:
Dat is niet zo, ik heb hier IE 5 (gebruik ik nooit) en msn 6, dat werkt gewoon perfect.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Pagina: 1