Toon posts:

Siluro mx400 overclocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb ier overlaatst wat spellekes aangeschaft en heb american army geïnstalleerd... . goeie spellekes daar niet van maar telkemale ik het speel (probeer te spelen althans) laat mijn pc het afweten na iets meer dan 2 minuten gespeeld te hebben.

8)7

is dit op te lossen, dat ik dus voorlopig geen nieuwe grafische kaart moet kopen?

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 19:07
Hoe kunnen wij je helpen :? :?

je geeft wel erg weinig info

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Los van het feit dat deze topicstart totaal onleesbaar en inhoudelijk waardeloos is (tip: gebruik voortaan eens 'Verwerk & bekijk bericht' ipv 'Verstuur bericht'), heb ik ook het idee dat je totaal niks hebt uitgezocht om jouw probleem te oplossen. Lees eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] door om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Hint: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 02-09-2003 12:00 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Je topic gaat op slot :), en dat is wel een beetje sneu voor je :/. Het volgende is namelijk aan de hand: Dit topic voldoet niet aan de algemene GoT policy omtrent topicstarts, en aan de FAQ/policy van dit subforum. Daarom gaat ie dicht. Lees de DOC FAQ eens goed door, dan is de bedoeling van DOC wat duidelijker :)

edit: en zie BalusC hierboven natuurlijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 02-09-2003 12:02 ]

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.