Toon posts:

IE 6.0 Certificate Security Alert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het openen van 90% van de websites krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fuckiedoo/error.jpg

Nou ben ik wel gewend dat je deze zo af en toe te zien krijgt maar ik wordt er nu helemaal gek van, dus er staat vast ergens een instelling van internet explorer fout maar ik kan zo niet vinden welke. Ik heb al alle mogelijke 'zet terug op default instellingen' knopjes gedrukt, maar dat helpt niet.

Ik weet niet of het van belang is maar ik heb WinXP Pro SP1 met alle windowsupdates geinstalleerd.
Ik heb IE versie 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633

Verwijderd

internetoptions --> tabblad advanced --> onderdeel security?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En controleer je datum/tijd van je PC even: als die erg fout loopt, zullen alle certificaten meteen verlopen zo gauw ze zijn gedownload :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 12:33:
internetoptions --> tabblad advanced --> onderdeel security?
Staat allemaal op default level en alsnog krijg ik veel meer meldingen dan normaal.
F_J_K schreef op 02 September 2003 @ 12:34:
En controleer je datum/tijd van je PC even: als die erg fout loopt, zullen alle certificaten meteen verlopen zo gauw ze zijn gedownload :)
He dit is apart, als ik het programma StyleXP opstart krijg ik ook een melding dat mijn systeemtijd achteruit is gezet. Maar het is toch echt dinsdag 2 september 2003, dus het klopt wel.

Ik moet er trouwens misschien even bij vertellen dat ik kort geleden Remotely Anywhere heb geinstalleerd en daarmee heb ik ook iets zitten proberen met een certificaat. Ik denk dat dat ongeveer rond hetzelfde moment is geweest als dat Internet Explorer rare meldingen ging geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 15:36:
[...]

Ik moet er trouwens misschien even bij vertellen dat ik kort geleden Remotely Anywhere heb geinstalleerd en daarmee heb ik ook iets zitten proberen met een certificaat. Ik denk dat dat ongeveer rond hetzelfde moment is geweest als dat Internet Explorer rare meldingen ging geven.
en heb je dat al eens verwijderd. Dat zou je problemen wel eens op kunnen lossen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 15:45:
[...]

en heb je dat al eens verwijderd. Dat zou je problemen wel eens op kunnen lossen
Ja, dat is de oplossing. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken |:(

Verwijderd

Topicstarter
goh volgende vraag. Als ik Remotely Anywhere nou weer opnieuw installeer heb ik hetzelfde probleem weer. Heeft iemand een idee hoe ik remotely anywhere kan gebruiken zonder dit gedoe?
Pagina: 1