Toon posts:

USB keyboard voor PlayStation2

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze week een PlayStation2 gescoord. Nu ben ik op zoek naar een goed USB toetsenbord. Wel zo handig voor YABASIC en natuurlijk voor Unreal Tournament. Heeft iemand suggesties? Ik heb een beetje zitten zoeken op deze site en slechts MS Natural Keyboards gevonden, die genieten echter niet zozeer mijn voorkeur. Het zou helemaal perfect zijn als ik er eentje in het zwart zou kunnen vinden. :)

Groeten.

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:27

DFY

Sja...

Ikzelf zit ook met dat probleem, ik weet niet of alle USB keyboards werken. Logitech heeft een mooi boardje, kost nog geen 60,- USB and all. Maar werkt 'ie ook? Hebben meer mensen een USB PC keyboard op hun PS2 aangesloten? en zo ja welke? (idd liefst zwart, maar die kan ik niet in USB vinden, wel PS/2)

Verwijderd

als ik me niet vergis kan je ook ps/2 -> usb convertors kopen
dan kan je misschien een ps/2 toetsenbord aansluiten?

• DFY

DFY

Sja...

Op donderdag 06 december 2001 10:13 schreef Scalle-- het volgende:
als ik me niet vergis kan je ook ps/2 -> usb convertors kopen
dan kan je misschien een ps/2 toetsenbord aansluiten?
Die zijn er ja, kosten alleen meer dan 100,- dus dat is niet interessant... Goedkoper dus om maar gelijk een USB keyboard te kopen

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:43

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

IBM heeft zwarte toestenborden die volledig USB zijn....ze hebben wel van die rare toetsen-indeling (wel QWERTY) en zijn moeilijk te krijgen. Deze zouden wel mooi zijn bij de PS2:P

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Dit lijkt op spraakverwarring (ps2, ps/2)
maar voor zover ik t gehoord heb kun je elk USB toetsenbord er aanhangen. Alleen heeft Sony natuurlijk t liefst dat je hun portemonnee spekt. Wat zijn die peripherals duur zeg!

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• DFY

DFY

Sja...

Op donderdag 06 december 2001 10:18 schreef s3mt3x het volgende:
Dit lijkt op spraakverwarring (ps2, ps/2)
maar voor zover ik t gehoord heb kun je elk USB toetsenbord er aanhangen. Alleen heeft Sony natuurlijk t liefst dat je hun portemonnee spekt. Wat zijn die peripherals duur zeg!
Tja, zou ik geen probleem vinden, alleen..... SOny heeft geen keyboard voor de PS2

Verwijderd

Logitech Cordless Optical Desktop... is zwart :) en optisch :) en draadloos :)

Maar kun je gewoon een toetsenbord aansluiten op de PS2 dan ?
Moet je niet eerst w88 tot er zo'n HDD voor beschikbaar is, want je moet die dingen toch installeren ?

grtz Knutsel

• DFY

DFY

Sja...

Nou, ik snap er niets van, maar opeens heb ik gevonden wat we willen...! :
http://gear.gameshark.com/objects/373565.html

Om verwarring te voorkomen, hij werkt ook gewoon zonder gameshark hoor, als je de faq doorleest dan staat dat daar duidelijk, je kunt hem zelfs gewoon op je PC aansluiten. Nu alleen nog ff een gamewinkel vinden die hem hier verkoopt. Anders online bestellen. :)

Iemand ideeen waar ik hem in Nederland zou kunnen vinden? Zijn er speciale gamewinkels ofzo?

• DFY

DFY

Sja...

Nou, hier is 'ie: http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P702

En een mooie prijs, bestelling geplaatst....
Pagina: 1