Kopen op afbetaling

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Tweakers,

Ik vroeg me af of iemand een goede (web)winkel weet waar je natuurlijk wel goede onderdelen kunt bestellen maar ze dan niet meteen hoeft te betalen.
Ik geloof dat het bij dixons ook kan, dan koop je iets en dan kun je bijv. of meteen 200 euro betalen of 12 maanden 19.95 p/m.
Snappen jullie waar ik heen wil :)
Kent iemand een winkel die dit doet.

Greetz

Verwijderd

Dit soort winkels ken ik wel maar ik geloof dat als je hieraan mee doet dat je niet echt voordelig uitkomt. (Micro electro doet dit bijvoorbeeld)

Vind dit trouwens ook niet echt een topic voor overige hardware.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 10:05 ]

Verwijderd

Gewoon naar de bank stappen voor een lening, veel goedkoper dan online of via een winkel.

Verwijderd

Nee ik betaal altijd direct anders moet ik weer extra betalen! En heb al een paar dingen met abonnement lopen ;)

Verwijderd

Op afbetaling kopen is nooit voordelig.
Je betaald altijd meer dan de echte prijs.
Mijn tip: ff doorsparen tot je het in 1 x kan betalen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helemaal geen hardware-related probleem en hoort derhalve niet hier in OH. Zo'n topic zou eerder in Stuffis Generalis horen, maar aangezien je daar nog geen toegang toe hebt (zie sticky in LA voor details) doe ik dit topic dicht. Anyway, dan nog zou het topic daar ook dicht zijn gegaan, omdat je overduidelijk nul komma nul vooronderzoek hebt gedaan. Ga gewoon zelf wat winkels af, check de mogelijkheden en vergelijk de kosten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.