Toon posts:

Kinderziektes....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc was al instabiel, zie hier, en gisteren om 22:00 gaf windows aan dat hij het genoeg vond, hij kon de system.ini niet meer vinden, verder begon hij nu helemaal vaag te doen.

dit zit erin (voor mensen die mijn oude topic niet hebben gelezen;))

Ati radeon 64 MB DDR ViVo, Voodoo 2 12 MB (voor oude spellen), Maxtor 40 GB 7200 RPM, 128 MB PC 133 (infineon), AMD Duron 700@700, Miditower 350 Watt, MSI K7T pro2, onboard geluid, 16 speed Funai CD-rom, 3,5 " 1,44 MB floppy, nu nog even mijn 14" oude monitor (koop/krijg binnenkort toch een nieuwe).

Toen bootflop gepakt en gereboot, en de c-schijf opnieuw geformatteerd. Daarna windoos er opnieuw opgezet en de drivers er een voor een weer opgezet.

Als eerste mijn voodoo2 uitgezet, daarna de via 4 in 1 drivers geinstalleerd, daarna de geluidskaart, daarna de radeon drivers, en daarna directx 7.0a.

De kaart lijkt goed te werken (3d acceleratie staat aan, veel stabieler, desk.cpl laadt hij nu wel, ark demo doet het nu wel en goed! :)). Nu heb ik nog wat kinderziektes..

ten eerste: er staat nu een :r uitroepteken voor "Ati WDM Rage theater video". Windows geeft de volgende 'verklarende' mededeling:

"De ntkern.vxd-apparaatstuurprogramma's kunnen het stuurprogramma van dit apparaat niet laden (code 2). Om het probleem op te lossen klikt u op stuurprogramma bijwerken."

Dit heb ik al vaak genoeg gedaan, maar nog steeds het uitroepteken! :(

ten tweede: geen kinderziekte maar een vraag.. Kan ik nu mijn voodoo 2 aanzetten en de drivertjes installeren zonder dat directx in de knoop komt?

Verwijderd

Topicstarter
ik had maar een maal op verstuur geklikt!!
:(:(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heeft geloof ik iets met WEB TV te maken, denk ik. Welke drivers heb je voor je ATI, en welke taal is je win98. (web tv zit alleen in de US versie geloof ik).

Probeer de laatste M$ drivers anders eens

ftp://ftp.microsoft.com/services/whql/drivers/WinME/disply/A256551.exe

Verwijderd

Ik draai hem zonder Webtv. zie andere topic over dit probleem :)
hier is de link

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, is er ondertussen als door Rtukkers een oplossing gevonden.

Erg welkom.