waar vind ik oude (3&4) Napster-versies???

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57
ik ben op zoek naar Napster 2 beta 3 of beta 4, omdat je in die versies nog kon resumen. heeft iemand van jullie een van de twee nog, post dan please ff een linkje zodat ik hem kan ophalen :)

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
Ik dacht dat ik er een had gevonden, maar de inhoud was toch gewoon weer een beta 5.
Begrijp ik trouwens niet waarom je wilt resumen in de first place.

Oh, hier is wel een goeie:
http://eagle3.american.edu/~jw6724a/napv2b3.exe

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Verwijderd

Maar is het dan niet zo als je wilt resumen degene waar je een file van download ook die (oude) versie moet hebben?

• f1r3b4ll
de reden dat ik wil riezoemen is deze: ik zit hier op Superweb en na 2 uur word je er automatisch afgekickt:(. als je dan net met een download bezig bent is dat vet kut als je modemgebruiker bent :(. vandaar!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Nee,
je kan gewoon van de nieuwste versies d/l en resumen :P Alleen jammer dat napster zo verschrikkelijk kut is :r

Wat er ook gebeuren moogh...

• f1r3b4ll
Op zaterdag 02 december 2000 18:48 schreef BitBit3r het volgende:
Nee,
je kan gewoon van de nieuwste versies d/l en resumen :P Alleen jammer dat napster zo verschrikkelijk kut is :r
Nou dan mag je mij wel ff uitleggen hoe dit moet!!!!

Verwijderd

www.dogpile.com

typ daar maar eeens napster in en klik op fetch.
Pagina: 1