"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Hey goedenacht
ik zal hier eens kijken of er eentje tussen deze topics wat leuke informatie tussenstaat
http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---A
ik zal hier eens kijken of er eentje tussen deze topics wat leuke informatie tussenstaat
Ik denk ook dat je het tegen elkaar af moet wegen...
X aantal minuten draaien is Y schade, terwijl het aan/uit-zetten Z schade is...
Zolang X*Y > Z, is het nuttig om je hdd dus te laten insnoezelen
Alleen wat die waardes zijn weet ik ook weer niet
X aantal minuten draaien is Y schade, terwijl het aan/uit-zetten Z schade is...
Zolang X*Y > Z, is het nuttig om je hdd dus te laten insnoezelen
Alleen wat die waardes zijn weet ik ook weer niet
Nieuw jaar, nieuwe ervaringen. En het meest relevante topic daarbij was al snel op zijn eind gekomen hé.Vorkie schreef op 02 September 2003 @ 00:48:
Hey goedenacht
Conclusie daarin van één gebruiker: 3u -> standby.
Uiteraard, wil ik hier ook even de standaard neerzetten dat het gaat over een systeem met een goed merk HD, merk X dus
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
zeer interessante vraag! zelf schakel ik dit nooit in, men schijven lopen continu allemaal (muv men portable om batterijen te sparen)
ik ben nooit voorstander geweest van dat sleepgedoe, alhoewel het goed is voor milieu en oren. maar de koppen landen mijn inziens wel op de schijven zonder de parkeerzone aan te spreken
en that realy sucks. platters hebben een glijmiddel op, maar houden er niet van dat de koppen daar op gaan landen.
nu moet ik ook denken aan koppen die durven kleven op het schijfoppervlak en als de schijf dan terug aanloopt, laat die een afdruk achter van de kop op de platter. je ziet van ver al aankomen dat dit ZEKER niet gewenst is.
ik moet wel ff nagaan of die koppen echt wel niet naar een dode strook gaan (buitenste rand). daar zijn de koppen meestal te vinden als de schijf werkloos is en idle loopt.
ze gaan tijdens een sleep-spindown zeker NIET naar de parkeerstrook (binnenste ring), want dan zou je een licht "TIKje" horen van het magneetje die de actuator vastneemt.
ff op men onderzoekslijstje zetten ....
ik ben nooit voorstander geweest van dat sleepgedoe, alhoewel het goed is voor milieu en oren. maar de koppen landen mijn inziens wel op de schijven zonder de parkeerzone aan te spreken
nu moet ik ook denken aan koppen die durven kleven op het schijfoppervlak en als de schijf dan terug aanloopt, laat die een afdruk achter van de kop op de platter. je ziet van ver al aankomen dat dit ZEKER niet gewenst is.
ik moet wel ff nagaan of die koppen echt wel niet naar een dode strook gaan (buitenste rand). daar zijn de koppen meestal te vinden als de schijf werkloos is en idle loopt.
ze gaan tijdens een sleep-spindown zeker NIET naar de parkeerstrook (binnenste ring), want dan zou je een licht "TIKje" horen van het magneetje die de actuator vastneemt.
ff op men onderzoekslijstje zetten ....