[winxp] Teveel ruimte tussen desktop icons

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sinds ik windows xp opnieuw heb geinstalleerd, staat er erg veel ruimte tussen de iconen. Dat ging normaal gesproken na wat instellingen klooien en gedoe goed.

Ik pas het altijd iets aan, zodat ik op een 17" scherm toch een resolutie van 1024x1024 kan draaien (hijs scherp genoeg, maar ik zet de iconen wel op 'groot', ziet er ook mooier uit)

De iconen komen dan heel dicht op elkaar, maar dat is juist mooi, nu staan ze veel te ver uit elkaar.

Wat is hieraan te doen?

(Ik heb echt alle normale mogelijkheden doorlopen, en alles uit en aan gezet, grote/kleine pictogrammen, grootte van lettertype, enz.)

Screenshot:
http://www.homepages.hetnet.nl/~terp84/Pictures/desktop.jpg

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03 13:55
rechterklik op de bureaublad, en kies properties, ga naar tab blad appearance, klik op adavanced, en bij de drop down box, kan je de icoon grootte instellen, en ook de afstand tussen de icoons.
Succes!

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sagara schreef op 02 September 2003 @ 00:14:
rechterklik op de bureaublad, en kies properties, ga naar tab blad appearance, klik op adavanced, en bij de drop down box, kan je de icoon grootte instellen, en ook de afstand tussen de icoons.
Succes!
Sjonge, daar zat ik dus wel steeds, maar stomweg die instelling niet gevonden.

Dit is wel precies wat ik zocht, dank je!! :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Euhmmm... ok :P

This has never happend :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.