Verwijderd

Topicstarter
aangezien mijn huidige telefoon zeer stervende (plakband, elastiekjes & PVC-lijm)is ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Op telecomvergelijker vond ik dat je al voor een euro of 120 een sonyericson t100 hebt.

http://www.telecom4u.nl/index3.html

Nou heeft deze telefoon niet denderend veel functies, maar toch vind ik de prijs aan de zachte kant. Is er iemand die mij kant vertellen waarom ik niet veel meer mensen met zo'n telefoon zie lopen m.a.w. wat het addertje onder het gras is en waarom ik deze telefoon niet zou moeten kopen?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij heeft hij grotendeels dezelfde software als mijn T600 en daar heb ik geen problemen mee. IMO is de T100 best een mooi toestelletje: niet te groot, niet te zwaar en niet te duur :) En in IRL ziet hij er ook best mooi uit (alhoewel ik de blauwe persoonlijk wat minder vind).

Verwijderd

Topicstarter
blauw is idd niet geweldig, maar alles is beter dan plakband.

Bedankt!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:13

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ik heb de telefoon zelf ook. Hij is inderdaad lekker klein, hij past in mijn broekzak. Ik heb de blauwe, en ik moet zeggen dat ie mooi is hoor. Hij is niet zo blauw als op de foto's op internet, hij is wat zachter blauw. Eigenlijk is het inderdaad een t600 die wat is omgebouwd. Veel opties heeft ie dan ook niet, maar bellen kan hij wel. Ik zou hem wel een keer IRL uitproberen, de knopjes zijn namelijk klein :).

120 euro is trouwens toch echt te veel voor die phone. Ik heb hem voor 90 euro simlocked gekocht van t-mobile. En toch bel ik nu met orange..... ;)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:23
je kan voor dat geld ook een nokia 3510 kopen. Of je moet perse een kleine telefoon willen of nokia haten :P
qua functies heeft de 3510 meer
Pagina: 1