Yo mensen, ik weet niet of ik hier bij de goede topic ben maar ik heb het volgende probleem: ik wil graag nieuwsgroepen op mijn pc activeren maar mijn pc vertelt me dat hij geen server kan vinden. Wie van jullie kan mij verder helpen??
Ga eens kijken op de site van je internet provider hoe de newsserver heet en dan verbinden.
Zorg wel dat je de juiste software gebruikt etc, maar daar is zal over te vinden met google.
Ook hoort dit niet in Windows Operated Systems, maar meer in Software Algemeen
Begin eens op www.tutorialbase.net
daar vind je iig welke newsserver bij jouw provider hoort.
Succes
Zorg wel dat je de juiste software gebruikt etc, maar daar is zal over te vinden met google.
Ook hoort dit niet in Windows Operated Systems, maar meer in Software Algemeen
Begin eens op www.tutorialbase.net
daar vind je iig welke newsserver bij jouw provider hoort.
Succes
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nieuwsgroepen activeren? Zoek eerst maar eens uit wat nieuwsgroepen zijn en hoe newsservers werken, dit is echt enorm makkelijk te vinden (en staat in WOS ook nog eens verkeerd). Lees de FAQ Forumgedrag nog eens enorm goed door.
Zoek een goede newsreader (Agent, Newsbin Pro, Newspro), zoek uit wat de news-server van je provider is (news.isp.nl meestal) enz. Kortom, probeer eens wat dingen
.
Zoek een goede newsreader (Agent, Newsbin Pro, Newspro), zoek uit wat de news-server van je provider is (news.isp.nl meestal) enz. Kortom, probeer eens wat dingen
edit:
/me schopt momania

/me schopt momania
[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 01-09-2003 23:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()