[Digitenne] Brainwave Digi2000 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:46

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Ik wordt helemaal maf van UPC nu hebben ze me afgesloten dus nu is de maat vol >:)

Ik zit er aan te denken om maar Digitenne aan te schaffen (zit in Hilversum dus dat zit welk goed ;) )

Heeft iemand ervaringen met de Brainwave Digi 2000 T NL aan gezien het de goedkoopste ontvanger is (ik wil niet teveel geld investeren), ik wil namelijk niet echte rotzooi kopen :P

Wat ik trouwens nergens kan vinden of ik de ontvanger eventueel later nog kan gebruiken op een digi sateliet

Ik heb het grote Digitenne topic gezien en daar werdt ik wel blij van :) alleen op 1 tv aansluiten per ontvanger is klote natuurlijk maar ja daar wordt vast wel weer wat op gevonden :P

Ja man

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

Alfisti

So macht Reisen Spaß

ik werk in een audio / video zaak in het Gooi en morgen komen er een paar Brainwave gevallen binnen (bestelling voor een klant). Als niemand ervaring heeft zal ik morgen hem eens ff bekijken en testen. Ik heb zelf de Rebox al een paar maanden hier thuis en die bevalt me prima.

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Alfisti schreef op 01 september 2003 @ 22:47:
ik werk in een audio / video zaak in het Gooi en morgen komen er een paar Brainwave gevallen binnen (bestelling voor een klant). Als niemand ervaring heeft zal ik morgen hem eens ff bekijken en testen. Ik heb zelf de Rebox al een paar maanden hier thuis en die bevalt me prima.
Welke zaak werk je :? Ik wil eigenlijk gelijk die box halen en aansluiten zonder TV kom ik helemaal niet achter mn computer vandaan :P

Kan dat uberhaupt (plug en play) :?

Ja man

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Je moet de tuner even de zenders laten zoeken dus je hebt even een TV nodig om door de menu's te kunnen navigeren.

offtopic: ik werk in Loosdrecht :)

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Nee dat snap ik :P maar ik bedoel kan ik zo het pakket ophalen stroom erop gooien smart card erin en gaan met die bannaan :P

En is ie daarna nog bruikbaar voor digi sat :?

Ja man

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Paspoort/rijbewijs en bankpas voor de incasso meenemen > contractje invullen > decoder afrekenen (aansluitkosten komen via de eerste Digitenne factuur) > decoder aansluiten > digitenne bellen (krijg je computer aan de lijn) en smartcard nummer invoeren > kwartiertje wachten en kijken maar. :)

Voor de pr0n zender moet je trouwens eerst een kaart insturen dus dat duurt een paar dagen voordat dat werkt :+

Ik denk niet dat hij als satteliet decoder werkt, er staat namelijk speciefiek DVB-T op maar 100% zeker weet ik dat dus niet.

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Alfisti schreef op 01 September 2003 @ 23:14:
Voor de pr0n zender moet je trouwens eerst een kaart insturen dus dat duurt een paar dagen voordat dat werkt :+
Laat dan maar zitten B)

thnx voor je info :)

Ja man

Pagina: 1