Philips brander PCRW 804

Pagina: 1
Acties:

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 21:04
Mijn vriend heef een Philips PCRW 804 brander gekocht. Het probleem is dat hij niet op 8 speed wil fikken. Verder als 4X gaat niet.
Hij brandt met Nero 5.0.2.4
De helpdesk zegt dat het aan Nero ligt en de winkel zegt dat het aan de schijfjes ligt.
Dus iedereen schuift de schuld op de ander.
Zijn er meer mensen met zo'n brander en die het probleem herkennen?

Alvast bedankt.
Gr Frank

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 21:04
Zo te zien heeft iedereen een probleemloze Philips brander. Behalve wij :( :( :(

Verwijderd

Ik heb ook zo'n brander en die is ook traag.
Onder Adaptec Easy Cd Creator beweerd het programma dat hij op 8x brandt, maar als je het uitrekend kom je ergens op 3x uit.
En ook in mijn geval zegt de helpdesk dat het aan de cdr's ligt.
Maar ja, met hun eigen philips cdtjes heb ik precies hetzelfde probleem.
Toen ik vroeg aan de helpdesk welke cdtjes ik dan wel moest gebruiken werd er niet meer geantwoord!!!!!!

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02 20:14
Die Philips brandt prima op 8 speed, je moet alleen goede cd's gebruiken. Ik heb hem zelluf ook. Ik gebruik zelf Traxdata cd's, die zijn goedkoop en goed.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb net zo'n brander, met dezelfde problemen. Bij mij heeft het echter geholpen de firmware te updaten naar versie 2.0 (te downloaden van http://www.pcstuff.philips.com , een site die overigens als de rete zo traag is. (downloaden met 2.0 kb/s, ISDN). Het helpt wel!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb dezelfde brander. Ik heb nu firmware 2.5 werkt perfect op 8x met alle cds! :D

Arch Linux

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 17:03

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Een jongen bij ons in het dorp heeft ook een PCRW 804..
Hij kan gewoon op 8x branden...
Hmm, weet ik ook niet dan..

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
heb hem ook.

altijd op 8 speed branden

maakt niks uit wat voor merk.

wel natuurlijk cd-r's nemen van 8x of meer ;)

Verwijderd

Ik heb ook een Philips brander. Sony CD-Rs worden gebrand met 4x, maar Philips CDs doet 'ie weer op 8x. TDK CD's lust die fikker al helemaal niet. Volgens mij is het een combinatie van niet zo geweldig CDs en een niet zo geweldige laser in de brander.
Pagina: 1