Het volgende.
Ik heb een directory met daarop een .htaccess bestand omdat niemand deze bestanden op mag roepen, alleen php mag deze bestanden ophalen.
Als een gebruiker de juiste rechten heeft mag deze al deze plaatjes bekijken.
Dit is me wel gelukt met 1 enkel plaatje, zoals vaak in de UTFS voorkwam, maar als ik meerdere plaatjes wil openen laat die er maar 1tje zien.
Iemand een idee hoe ik alle plaatjes uit mijn directory op het scherm kan toveren ?
Dit is wat ik tot nu toe heb.
Ik heb een directory met daarop een .htaccess bestand omdat niemand deze bestanden op mag roepen, alleen php mag deze bestanden ophalen.
Als een gebruiker de juiste rechten heeft mag deze al deze plaatjes bekijken.
Dit is me wel gelukt met 1 enkel plaatje, zoals vaak in de UTFS voorkwam, maar als ik meerdere plaatjes wil openen laat die er maar 1tje zien.
Iemand een idee hoe ik alle plaatjes uit mijn directory op het scherm kan toveren ?
Dit is wat ik tot nu toe heb.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| $directory = "fotos/2002/"; $dirhandle = opendir($directory); while($filename = readdir($dirhandle)) { if ($filename != "." && $filename != ".." && $filename!=".htaccess") { $filename=$directory.$filename; $plaatje = ImageCreateFromJPEG($filename); ImageJPEG($plaatje); ImageDestroy($plaatje); } } |
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.