Welk abonnement bij de 6210 raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Voor de vraag zie topic, ik wil er mee wappen, internetten en soms bellen.
Dus geef me aub advies en brandlos...:7

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Wil je overal goed bereikbaar zijn:
--KPN
--Libertel

Wil je goedkoop bellen?
--Dutchtone
--Telfort

Wil je goedkoop bellen in de randstad?
--Ben

Of check anders Bellen.com

Byteripper.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uhm.. goed berijkbaar ben je toch ook met telfort.. aangezien die op libertel netwerk overschakelen als je geen bereik hebt....

ik neem nu net van telfort die aanbieding van gratis 3310 met 180 belminuten per maand voor 49 piek.. eerste 3 maand gratis!
en ook belangrijk voor mij daaraan is 25 cent per sms..

Verwijderd

Het is niet helemaal waar dat als je geen bereik hebt met Telfort, dat je dan overschakeld op Libertel.
Het is zo, dat in bepaalde gebieden, waar telfort nog geen dekking, je overschakeld op libertel. Maar als je gewoon in de randstad zit (zoals ik) en geen bereik hebt met telfort, heb je pech, en ga je niet op libertel..

Ik zelf heb nu een BEN-abo van telecom.nu:
3,95 per maand, met 150 bel minuten. Ik ben overigens best tevreden over BEN. Oké, libertel of kpn heeft tuurlijk wel betere dekking, maar ja, daar betaal je dan ook meer voor...

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 16:52 schreef nikao het volgende:
uhm.. goed berijkbaar ben je toch ook met telfort.. aangezien die op libertel netwerk overschakelen als je geen bereik hebt....

... ...
Klopt, maar dat is volgens mij een tijdelijke regeling, dus dat zal binnenkort wel niet meer kunnen :(.

Byteripper.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik zit in eindhoven en daar heeft telfort goede dekking maar als ik wat meer buiten de regio kom schakeld hij naar libertel. ik heb denk ik 50% telfort en 50% libertel. nergens problemen mee altijd bereikbaar.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb zelf ook Telfort en ik snap het effe niet.
Jullie hebben hem dus ingesteld op automatisch netwerk zoeken. Ik heb hem gewoon handmatig ingesteld op Libertel. Zo switcht hij ook niet, en zit je gewoon altijd op het Libertel netwerk. Dat lijkt me toch een stuk handiger.
Met Libertel heb je immers overal in NL goed bereik. Het Telfort netwerk wil soms :) wel eens niet al te best zijn

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:41
ik heb een Libertel abbo afgesloten..

(bij zo'n goeie en dure foon mot je geen pruts-provider hebben)

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1