ik heb een probleempje. hoewel het me (nog) geen last berokkend, zou ik toch graag weten wat gedaan/wat het is.
in m'n tray staat af en toe dit icoontje:

als ik er met mijn muis over ga, verdwijnt dit icoontje! Ik kan dus niet zien of er eigenschappen zijn, of instellingen die ik kan bekijken, en zo achterhalen wat het is. Als het icoontje dan weggeweest is (doordat ik erover gegeaan ben) komt het spontaan weer terug (dus niet afhangkelijk van een reboot)
Wat ik gedaan/nagekeken heb:
gekeken of er processen zijn die niet hoeven te draaien -> lijkt me niet
ad-aware 6 gedraaid, aantal dingen gevonden, zoals gewoonlijk, deze verwijderd, en gereboot -> geen oplossing
om te googelen of ergens anders te zoeken, kon ik geen trefwoorden vinden (hoe omschrijf je nu zoiets???)
wat mss nog handig kan zijn:
Win2k, sp4, alle updates
norton antivirus (staat aan)/internet security (staat uit, zit achter een linux router+firewall)
ad-aware 6
verdere systemspecs zijn niet relevant denk ik...
Wie kent dit icoon? en nog beter, hoe krijg ik het weg?
in m'n tray staat af en toe dit icoontje:

als ik er met mijn muis over ga, verdwijnt dit icoontje! Ik kan dus niet zien of er eigenschappen zijn, of instellingen die ik kan bekijken, en zo achterhalen wat het is. Als het icoontje dan weggeweest is (doordat ik erover gegeaan ben) komt het spontaan weer terug (dus niet afhangkelijk van een reboot)
Wat ik gedaan/nagekeken heb:
gekeken of er processen zijn die niet hoeven te draaien -> lijkt me niet
ad-aware 6 gedraaid, aantal dingen gevonden, zoals gewoonlijk, deze verwijderd, en gereboot -> geen oplossing
om te googelen of ergens anders te zoeken, kon ik geen trefwoorden vinden (hoe omschrijf je nu zoiets???)
wat mss nog handig kan zijn:
Win2k, sp4, alle updates
norton antivirus (staat aan)/internet security (staat uit, zit achter een linux router+firewall)
ad-aware 6
verdere systemspecs zijn niet relevant denk ik...
Wie kent dit icoon? en nog beter, hoe krijg ik het weg?