Toon posts:

Problemen met Nero burning rom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een probleem ik leg het ff snel uit.

Ik kan met nero geen files van me HDD meer branden. Eerst kon ik dat wel altijd gewoon (mp3 files of zo) maar nu ineens niet meer. Ik weet wel toen ik een gewone originele CD aan het branden was dat ik ergens op heb gedrukt en het is sindsdien. Nou weet ik niet wat het is.

Ik heb nero al opnieuw geinstaleerd
en ook al een keer een nieuwe versie geinstaleerd maar het haalt niks uit.
Als ik files van me HDD wil gaan branden en hij start zegt hij dit en cancelled hij het branden.

Invalid field command.
Cannot burn at Disc at once

wie kan mij helpen?

Groeten sander

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
zet Nero eens op 'Track at Once' (Burn tabblad), je brander kan zo te zien geen DAO branden :)

heb je het trouwens over data cd of audio cds? aangezien je het over mp3 files hebt..

[ Voor 50% gewijzigd door G33rt op 01-09-2003 19:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
OOh data CD`s maar ik zal het meteen ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
Eehm nog even..... waar vind ik dat tabblad burn?.......ik denk dat je het over een andere versie van nero hebt.

• G33rt
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:55:
OOh data CD`s maar ik zal het meteen ff proberen
controleer dan eens het grijze boxje op het tabblad burn bij 'write mode'. Die hoort op Track-at-Once te staan (standaard), als ie dat niet is moet je Nero eens echt goed verwijderen (daar kan je het niet veranderen, bij audio cds wel) en een andere, desnoods oudere, versie proberen :)

File -> Write CD. Dan komt je op de burn tab (met 'finalize cd' enzo) terecht :)

[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 01-09-2003 19:59 ]

Verwijderd

Tabblad burn kom je op als gaat branden, dus zodra je button om te burnen hebt getoetst, kom je op tabblad burn.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dat tabblad gedvonden en toen deed ik Track at once toen zei hij dat je niet kan burnen met die optie en dat het alleen kon met Disc at once. Dat deed ik toen kreeg ik weer
Buffer underrun en heel de reutemeteut////

Ohja er is nog iets want eerst ging mijn brander altijd op 4x600 (ja een slome) en nu nog maar op 2x300 maximaal!!!! dat snap ik dus ook niet en ik kan ook geen 4x600 meer selecteren

• G33rt
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:03:
Ok ik heb dat tabblad gedvonden en toen deed ik Track at once toen zei hij dat je niet kan burnen met die optie en dat het alleen kon met Disc at once. Dat deed ik toen kreeg ik weer

Ohja er is nog iets want eerst ging mijn brander altijd op 4x600 (ja een slome) en nu nog maar op 2x300 maximaal!!!! dat snap ik dus ook niet en ik kan ook geen 4x600 meer selecteren
maak eens een screenshot van die error, en ook van die error die je in je startpost beschrijft. Daar kreeg je namelijk een DAO error en nu zou TAO ook al niet kunnen? :?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:03:

Misschien is je brander wel verrot. Want volgens mij is dat niet 1 van de nieuwste die je hebt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Als je brander rot is, zou kunnen, zou je mss eens een CD'tje moeten brandden met een ander progje, probeer eens Roxio easy CD creator.

Suc6

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 01:39
Denk helaas dat je brander gaar is, ja...
Heb je ook al andere cd-r's gebruikt?

Verwijderd

er zijn zat andere burn software,, probeer er maar eens 1 , ik had problemen met branden op m'n laptop, door ultra buffer aan te vinken deed alles het weer naar wens.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als me brander verrot zou zijn waarom kan hij dan wel originele cd`s copieren en niet van HDD

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens ik heb een foutje gemaakt met MP3`s branden zei ik dat ik data cd selecteerde maar het moest zijn audio. (sorry) :-)

Maarja ik zal wel even een ander burn programma proberen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 23:35 ]

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 01:39
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 23:15:
Ja maar als me brander verrot zou zijn waarom kan hij dan wel originele cd`s copieren en niet van HDD
Hmmm, daar zit wat in 8)7
Denk dat er dan iets mis is met de buffering ofzo :/

Verwijderd

Topicstarter
Kan je dat ergens in stellen of zo?

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
hmm, zo te zien heb je je Tostibakker en je hardeschijf op dezelfde IDE poort aangesloten... Probeer het eens om te wisselen? Dus je HDD op IDE 1 en je CD-R(W) Drive op IDE 2???

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan helemaal niet want ik heb nog nooit aan die kabels gezeten en ik neem aan dat die niet uit zichzelf veranderen :)
Pagina: 1