Afstandsbediening Sound Blaster Live 5.1 Platinum werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 13:52
Beste Tweakers,

ik heb een Sound Blaster Live 5.1 Platinum. Die heb ik sinds maanden weer geinstalleerd. Maar die afstands bediening die werkt denk ik niet meer terwijl er eigenlijk niks mee gebeurt is. Want de reciever die werkt naar mijn mening wel want als je de software ervoor opstart zoekt hij naar een ontvanger coor creative afstand bedieningen. En als mijn Live Drive is aangesloten vind hij die wel en als hij niet is aangesloten zegt hij van he die is er helemaal niet.

Maar nu is mijn vraag dus of ik ergens mijn afstands bediening kan laten checken, met andere woorden kan ik dat gewoon bij een elektro zaak doen of niet. En als hij het eventueel niet doe welke afstandsbediening ik zou kunnen aanschaffen en of ik eventueel een nieuwe afstands bediening bij creative zou kunnen kopen.

Ik hebook al een mailtje naar de Creative gestuurd alleen daar heb ik al 2 weken geen antwoord op gehad.

Gegroet,
Stephan van Zon

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je een digitale camera of een digitaal fototoestel? (of soms ook webcam)
Zo ja:
Kijk op het schermpje terwijl je de afstandsbediening op de lens richt en je een knop indrukt.

Digitale opnameapparaten kunnen vaak wel IR waarnemen

• svanzon
Eh bedankt ik zal wel eens kijken of dat dat lukt je hoort zo wat het resultaat is.

Stephan

/edit
Je dat werkt dus mijn afstands bediening doet het dus wel gewoon. Wat kan dan de oorzaak zijn kan dat Win XP zijn. Want zoals ik eerder al zei geeft hij wel aan of de live drive ontvanger het doet volgens het progje.

Iemand nog verder suggesties over hoe ik dat kan nakijken ofzo. Of moet ik misschien nog andere software versies hebben heb nu: "Remote center versie 1.40.26"
/edit

Stephan

[ Voor 69% gewijzigd door svanzon op 01-09-2003 19:57 . Reden: Test resultaat ]

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:02
Heb je er al nieuwe batterijen in gedaan ?

I can see clearly now, the brain is gone...

• svanzon
Ja en ik veranderde net mijn berichtje toen jij dit poste dus we ontliepen elkaar net. Want daarin vertel ik dat mijn afstandsbediening het doet.

Stephan

• svanzon
Zou het aan windows XP kunnen liggen en is het daarom misschien de moeite om op een andere harde schijf Win 98 SE te zetten of zou dat niet veel kans hebben denken jullie.

Stephan
Pagina: 1