[php] w32api plezier

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Topicstarter
Ik heb zowel STABLE als CVS-packages geprobeerd, allemaal gaven ze hetzelfde probleem. Neem de volgende code:

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
if (!extension_loaded("w32api"))
    dl("php_w32api.dll");

$api = new win32;

$api->registerfunction("long willekeurigefunctie(long flag) From library.dll");
$api->registerfunction("long willekeurigefunctie2(long flag) From library.dll");

Ik gebruik niet de standaard functies aangezien die alleen beschikbaar waren in PHP 4.2.0-4.2.3. Bovenstaand stukje code zal (als je de willekeurige functies vervangt door bestaande functies) geen probleem leveren. Maar zodra ik een derde functie wil toevoegen, geeft PHP aan dat de functie "registerfunction" helemaal niet bestaat.

Ik heb geprobeerd $api opnieuw te definiëren, de volgorde te veranderen, en $api->unregisterfunction te gebruiken. Het mocht niet baten. Ik weet wel dat de w32api extension erg experimenteel is, maar is er geen omweg? Ik heb die functies namelijk hard nodig in een projectje :'(

Ook typisch is dat alle voorbeelden voor w32api hoogstens 2 functies definiëren. Kan iemand verlichting brengen? :)

edit:
Als het nog onduidelijk is, wil ik wel een werkend (of juist niet werkend ;)) stukje code posten. Het maakt niet uit welke functies ik probeer te definiëren.

[ Voor 11% gewijzigd door JeRa op 01-09-2003 19:49 ]

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Heb je al bij de php bugs gekeken of dit een bekend probleem is? Anders zou ik het iig even melden