[winxp] win 2000 skin? lettertype?

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op mijn nieuwe stage hebben ze windows 2000... en vind dat er zó mooi uitzien gewoon... tis dat win 2000 zoon but game ondersteuning en minder goed met hardware omgaat, anders had ik dat echt gedraaid. draait op PIII 600 gewoon super soepel en fijn. ideaal.

maar ja, nu gaak mijn winxp maar een win2000 look geven, ben dus op zoek naar icoontjes en het lettertype. icoontjes zullen geen probleem, zijn (hebbik nog niet geprobeerd) maar het lukt me niet om te achterhalen welk lettertype er gebruikt word! :(

iemand die het weet? of ff in zijn win2k wil kijken :)

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:40
Eigenschappen bureaublad -> thema's -> Windows Klassiek -> ok

toch??

Verwijderd

Tahoma geloof ik, maar als je de windows classic skin onder xp kiest, dan ziet ie er toch als win2k uit ?

• Vinnie
  • Niet online
Windows 'standard' in menu's ed iig gebruikt Win2k: Tahoma op size: 8.

Maar ik ben wel benieuwd hoe je die lelijke icoontjes in b.v. IE kan veranderen in simpele Win2k/9x versies :)

C:\>_

• Okasha
  • Niet online
neej... op een of andere manier is windows 2000 echt mooier :(

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Hoe kom je er trouwens bij dat 2000 brakke game ondersteuning heeft? Vanaf SP3 werkt het allemaal prima hoor :)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op mijn nieuwe stage hebben ze windows 2000... en vind dat er zó mooi uitzien gewoon...
Uhh weet je zeker dat ze daar de standaard skin gebruiken dan? Mijn XP bak staat ook ingesteld op classic, en mijn server is 2000, ze zien er toch erg hetzelfde uit hoor (op icoontjes etc na dan).

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
mikejarod schreef op 01 September 2003 @ 19:40:
[...]

Uhh weet je zeker dat ze daar de standaard skin gebruiken dan? Mijn XP bak staat ook ingesteld op classic, en mijn server is 2000, ze zien er toch erg hetzelfde uit hoor (op icoontjes etc na dan).
dat is niet waar, de tint is net iets anders, iets minder cremig in 2k vind ik persoonlijk :) en de iconen natuurlijk

• Okasha
  • Niet online
ja is win2000 SP4 toppie? zou dan bijna overschakelen... maarre... mis ik wel dat handige XP startmenu :(

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bar-Le-Duc schreef op 01 September 2003 @ 19:34:
...tis dat win 2000 zoon but game ondersteuning en minder goed met hardware omgaat...
Heb jij uberhaupt enig idee waar je over praat? :?

Dat je zelf geen drivers meer hoeft te installeren en Windows xp dat voor je doet betekent niet dat Windows 2000 minder goed met hardware omgaat.

En de game ondersteuning van Windows 2000 is minstens zo goed als die van XP. Lees maar eens een aantal topics over XP <> 2000.

:/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Okasha
  • Niet online
ik kon eerst maar weinig van mijn spelletjes op 2000 draaien, dat was destijds de reden dat ik over stapte op XP.

• The Dolf
  • Niet online
Lees de startpost eens. Dat is nou net zijn vraag.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Bar-Le-Duc schreef op 01 September 2003 @ 19:41:
ja is win2000 SP4 toppie? zou dan bijna overschakelen... maarre... mis ik wel dat handige XP startmenu :(
er is een soort van handige-start-menu-patch voor windows 2000 :D
Pagina: 1