ik mod niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Op de manier zo als er op dit moment met mij omgegaan wordt, verdom ik het effort te steken in het kwaliteitsniveau van GoT en T.net.

Ik ga wel op het onzin-forum hangen en lekker nutteloos roepen dat ik met net lekker heb lopen afr*kken of zo.

Daar heb je dan maanden van effort ingestopt, en dan krijg je zulke reacties van Floris.

Nou, sorry hoor.

Zeg het dan gewoon als mijn aanwezigheid niet op prijs gesteld wordt.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deed ie toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 16:55

Jaymz

Keep on moving !

Gameover:

Als je DAT doet, zak je toch aanmerkelijk in mijn aanzien. Niet dat dat intereseert, maar ik denk "ik meld het je maar ff"

[update]
ps. dit bericht is positief bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Tja Jaymz, dat vind ik jammer.

Ik verdom het effort te stoppen in een community waar ik in de hoek geschopt wordt.

Het modden doe ik niet omdat ik het zo leuk vind, dat doe ik voor de kwaliteit.

Als diegene die garant moeten staan voor die kwaliteit mij dusdanig behandelen, hoezo zou ik daar dan nog moeite voor doen ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zoals onze zuiderburen zeggen: mijn gedacht!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

GameOver, laat je niet op de kop zitten door tijdelijke tegenwind. Er zijn genoeg mensen die je waarderen (je bent mijn lichtend voorbeeld (en ik ga mijn mond wassen met zeep :))).
Een tijd van bezinning is iets wat meer mensen kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Gameover:

Dit is slechts mijn manier van zeggen dat ik het jammer zou vinden als dat zou gebeuren. Als met jou het hele goepje moderators ermee stopt, dan [vul zelf maar in]. Tuurlijk zullen er 'nieuwe' opstaan.

Laat je GVD niet kisten man.

En ok ik weet het ook "Er is meer in het leven dat GoT of T.net", maar het maakt het wel leuker.

[update]
tering, wat zeg ik dit krom, ik hoop dat het nog een beetje begrepen wordt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Is er nog meer gebeurt dan Floris' algemene waarschuwing ofzo? Daar heeft iedereen nu toch zijn mening over gegeven. Het is overtrokken maar het doel dat niemand meer over Xafer moet zeuren (mits hij echt wegblijft) is goed. Je kunt zo'n waarschuwing zien als een middel om mensen zich in te laten houden en niet direct met hun emoties te laten reageren.
Ik zou het wel onzin vinden als er echt niets meer gezegd zou mogen worden en er daadwerkelijk straffen uitgedeeld zouden worden. Dat zou wel een reden zijn om massaal "in staking" te gaan.

Ik zou dus zeggen: neem het niet zo hoog op. Floris heeft zich wat al te hooghartig gedragen, maar misschien bedoelde hij het goed. Als hij dat even zou willen toegeven kan de lucht misschien weer wat klaren.

FLORIS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Laat je GVD niet kisten man.
Mee eens, loop nu al een tijdje de hele discussie te volgen (en ik denk niet dat ik de enige ben) maar ik moet zeggen dat als de serieuze modder ermee stopt het inderdaad de omgekeerde wereld is.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me helemaal aan bij GameOver. Ik weet precies hoe hij zich voelt, ik denk er nl. precies zo over.

Niet alleen modden, ook posten. Ik post geen mening meer, info of wat dan ook. Ik ben uitgelogd op dit moment. Ik weet niet of ik ooit nog weer inlog. (zoals de vlag nu hangt: niet)

Headline browsen zal nog wel gaan, dat kan ik ook zonder ingelogd te zijn.

Veel plezier nog op t.net. Ik reg wel een ander accountje hier mocht dit geband worden. email addresses zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Nou tot ziens dan maar.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Owh, ik blijf nog wel gewoon posten hoor, (op GoT en T.net) dat vind ik namelijk wel gewoon leuk.

Tevens blijf ik gewoon meningen geven, alleen ik verdom het om te modden, want daar help ik geen mede-tweakers mee, maar alleen het imago van T.net.

Dus mij raken jullie niet kwijt hoor..

*sniff* *sniff*

* GaMeOvEr is overweldigt door emotie door het steunbetoog !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, GaMeOvEr, waarom denk je dat ik tegenwoordig gemiddeld zo'n 3-5 modpoints per week heb en waarom mijn scores niet meer zo oplopen?

Ik ben al een maand geleden met die flauwekul gestopt en modereer nu alleen nog wanneer IK er zin in heb en wanneer het MIJ uitkomt.

Noem het zwak, maar ik begrijp je best, je wordt er doodziek van als alle moeite die je doet beloond wordt met één en al onbegrip.

Ik blijf het jammer vinden (ook als jij je modvlaggetje verbrand), ik heb er veel tijd in gestoken, een hoop geleerd (ook van jullie hier), een hoop lol gehad en een aantal van jullie een beetje meer leren kennen, maar ja...

Het is net als met honden: als je die iedere dag schopt, komt ie op een gegeven moment niet meer kwispelend naar je toe.

Jaymz: je moet de mening van GaMeOvEr ook kunnen respecteren, ondanks dat het jammer is. Geloof me, als dit zo door blijft gaan, dan gaan er dadelijk veel meer mensen weg, dat zullen de Heren wel niet erg vinden, want dan is voor hen "het probleem" ook opgelost (denken ze).

GaMeOvEr: ik denk dat we maar een topicje moeten starten ergens op een ander forum, dan kunnen we ff lekker vij elkaar :`(, wedden dat we veel bezoekers krijgen.

Succes jongen, ik sta achter je!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

TgF, Gameover's mening respecteer ik zeer zeker !, zoals ik iedereen (probeer te) respecte(e)r(en).

Zoals ik al zei, 't kwam er bij mij een beetje rot uit, maar daar heb ik een patent op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Irrelevant, aangezien ik hier nooit kom en op dat moment nogal over de zeik was heb ik het wat overtrokken. Ik besef me nu dan ook (ja te laat) dat ik het niet zo had moeten zeggen. Het komt dus niet zo over als ik had gehoopt en dat is uiteraard mijn eigen schuld.

Ik wil het nog wel even kort toelichten enzo, maar eerst wil ik zeggen dat we juist op prijs stellen dat jullie veel met elkaar in discussie zijn over verbeteringen en juist dingen die niet goed gaan.

GaMeOvEr: Het is niet mijn bedoeling geweest om ook maar 1 persoon in de zeik te nemen, mijn waarschuwing heb ik dus verkeerd bewoor den dat is nooit goed. Wat ik juist wil de is dat jullie ophouden over Xafer. We hebben het al ettelijke malen geprobeerd en dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Toen we eenmaal de proxy van zijn werkgever hadden gebanned kregen ook wij wat problemen. Het blijkt dat zijn werkgever hier niet echt blij mee was, maar ook een beetje boos was op ons. Niet dat wij het konden weten, maar ok. Uiteindelijk kwam het er op neer dan Xafer door deze acties niet alleen hier, maar ook op zijn werk in de shit was geraakt. Ik heb hem hierover gisteren gebeld en van hem geeisd dat hij kapt met de trolls en flames, anders is het over en bel ik gewoon met zijn baas om het op te lossen. >:)
Ik zou het wel onzin vinden als er echt niets meer gezegd zou mogen worden en er daadwerkelijk straffen uitgedeeld zouden worden. Dat zou wel een reden zijn om massaal "in staking" te gaan.
Het leek mij dat ik jullie alleen er voor waarschuwde te stoppen met het zeiken over een bepaalde persoon, het heeft immers weinig nut gehad tot nu toe en dat kan de bedoeling ook weer niet zijn. Het is echt niet zo dat als ik nu zie dat jullie één keer ergens een klein foutje maken, ik jullie ban ofzo. Pas als jullie doorgaan met het gedoe over hem zal ik contact met je (mits mogelijk) en proberen uit te leggen dat het nu toch echt over moet zijn.

Ik bied dan ook mijn excuses aan voor mijn verkeerde bewoordingen, ik had het niet zo mogen zeggen. Het heeft jullie wel wakker geschud, maar absoluut niet op de juiste manier. Dat spijt mij dan ook zeer, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik verkeerd heb gereageerd en dat ik hier spijt van heb. De site zou er inderdaad op achteruitgaan als jullie niet meer modden en dat zou echt zonde zijn.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 11:51 schreef Jaymz het volgende:
TgF, Gameover's mening respecteer ik zeer zeker !, zoals ik iedereen (probeer te) respecte(e)r(en).

Zoals ik al zei, 't kwam er bij mij een beetje rot uit, maar daar heb ik een patent op.
No hard feelings, 't was ook niet in de beschuligende sfeer bedoeld, maar meer als extra uitleg.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris:

Nu stel je je heel anders op en dat maakt een betere indruk dan hetgeen je eerder hebt laten zien.

Nog even over dit:
Toen we eenmaal de proxy van zijn werkgever hadden gebanned kregen ook wij wat problemen. Het blijkt dat zijn werkgever hier niet echt blij mee was, maar ook een beetje boos was op ons. Niet dat wij het konden weten, maar ok. Uiteindelijk kwam het er op neer dan Xafer door deze acties niet alleen hier, maar ook op zijn werk in de shit was geraakt.
Ik hoop toch werkelijk niet dat dat de aanleiding is geweest voor deze actie, wat {censuur} op zijn werk doet, is volledig, maar dan ook absoluut volledig voor zijn rekening en verantwoording, als mijn baas al mijn posts zou lezen, heb ik ook een probleem, daar ben IK voor verantwoordelijk en daar ga ik een ander niet mee lastig vallen.

Als hij in de problemen is gekomen, is dat omdat ie zich niet aan de afspraak heeft gehouden (terwijl de rest dat wel heeft gedaan), jullie hebben volledig rechtmatig gehandeld om hem de toegang tot jullie servers te ontzeggen, dat zijn baas pissed is, moet ie maar met {censuur} opnemen.

Dat wou ik toch ff kwijt, tenzij ik het verkeerd begrepen heb, dan moet je mijn bericht maar laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ahum ?
Toen we eenmaal de proxy van zijn werkgever hadden gebanned kregen ook wij wat problemen. Het blijkt dat zijn werkgever hier niet echt blij mee was, maar ook een beetje boos was op ons.
Is toch lekker het probleem van Hastec ? Ik bedoel, zij hebben een medewerker die het hier verpest, dan is het toch aan hun om maatregelen met betrekking tot de werknemer te nemen ?

Pak het probleem aan bij de bron, niet bij de consequenties ervan ?

Als een werknemer het ergens verpest, en dat ergens legt die persoon een IP-ban op, waardoor andere werknemers eventueel ook gehinderd worden, (hoewel dit geen zakelijke site is, maar wel leuk voor research) dan vechten ze dat toch lekker uit met die werknemer ?

Jullie kunnen er niks aan doen dat je lastig gevallen wordt door iemand die toevallig achter een bedrijfsproxy zit.

Maar goed aangezien je zegt dat die waarschuwing schijnbaar niet zo bedoelt is...

De enige reden dat wji het over {censuur}hadden is dat hij zelf iedere keer voor een reden zorgde, niet omdat _wij_ dat nu zo fijn vinden.

Het feit dat {censuur} dat vast wel anders aan jou verkocht heeft kijk ik niet van op. Als je de oude threads had doorgelezen, had je dat kunnen verwachten.

Kortom, een erg onprofessionele reaktie, maar goed, we moeten allemaal soms wel eens werken aan onze research en communicatieve vaardigheden.... >:)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Heej, TgF denkt hetzelfde al ik... Goh... :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Floris: :*

Ik wist wel dat je een redelijk persoon was.

Ik kan me er altijd nog over verbazen hoe snel en emotioneel mensen soms reageren. We kennen elkaar toch ondertussen wel en weten toch wat we aan elkaar hebben?

Probeer je nou eens in te leven in wat iemand bedoelt en maak je niet zo druk om hoe het gezegd wordt.

Floris wilde gewoon de discussie stoppen en is echt niet van plan om ons weg te jagen. Als je daar nou meteen vanuit gaat kun je hem vragen of dat inderdaad zo is en in 99% van de gevallen zal het ook zo zijn. (He, is dat niet precies wat ik zat te doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Even een korte reactie, ik moet namelijk weg.

Dat de proxy van Hastec gebanned is is inderdaad niet echt ons probleem, ware het niet dat zij ons af en toe ook voorzien van spulletjes om te reviewen. Ik weet dan ook dat hij door deze actie bijna ontslagen is en dat als hij door blijft gaan ik maar 1 keertje met zijn baas hoef te bellen... Ik hoop dat dit dan eindelijk _de_ manier is om van dat eindeloze geflame af te zijn.

Nogmaals: Mijn excuses. Ik hoop dat jullie het kunnen accepteren.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris: bedankt voor deze wat meer volwassenere reactie.

Ik moet echter wel kwijt dat, en dat is een verschil van mening, het geld wat Hastec eventueel aan jullie gaat uitgeven belangrijker is dan het welzijn van je gebruikers. Ik snap best dat er nu aan de ene kant een dwangmiddel ligt dat als {censuur} weer in de fout gaat (en als ik zn gedragsstoornis goed inschat is dit een kwestie van tijd) het echt over is voor Hastec, maar is dat wel zo? want ga je ECHT Hastec bannen? Ookal gaat die werkgever dan klagen bij jullie? Ik geloof daar niets van (mijn mening).

Maar goed, dat is jullie goed recht natuurlijk. Het is echter dan ook mijn goed recht daaruit mijn conclusies te trekken. Ik waardeer je nieuwe bewoordingen, ik begrijp je situatie (ook jij hebt nu eenmaal verplichtingen aan je werk/opdrachtgever) maar ik blijf wel bij mn standpunt dat ik niet meer post/mod op t.net. Commercie is leuk, en het is aardig dat t.net zo goed draait, maar ik ga mn tijd (die 200,- per uur kost) niet besteden aan het rijk maken van anderen als daar $$$ boven kwaliteit gaat.

Nogmaals: mijn mening, jij zal daar ongetwijfeld anders over denken, of iig anders MOETEN handelen ivm regels waar jij je aan te houden hebt, ookal zou je als persoon wellicht andere maatregelen nemen.

Sterkte ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
OK, dus Otis blijft bij zijn besluit ;(
Hoe moet dat nou met XML en DirectX topics?

Wat doe jij GameOver (en evt ook TgF)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Otis,

Als ik dit zo lees :
Ik weet dan ook dat hij door deze actie bijna ontslagen is en dat als hij door blijft gaan ik maar 1 keertje met zijn baas hoef te bellen... Ik hoop dat dit dan eindelijk _de_ manier is om van dat eindeloze geflame af te zijn.
Lijkt het erop dat als {censuur} hier weer post, dat de proxy van Hastec niet gebanned wordt, maar dat Hastec gebeld wordt, en dat {censuur} dan door Hastec gebanned wordt.

Tenminste, dat is wat ik eruit op maak.

Floris : excuses aanvaard.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Over: Heel lief van je om zo te denken, maar het is wat te naief denk ik. Als {censuur} een stagiair is, dan zullen ze hem wel een schop geven, maar als hij een goede werknemer is, denk je werkelijk dat Hastec hem gaat ontslaan omdat hij wat loopt te schelden op een of ander forum?

Dacht het niet. Iemand ontslaan is nl. erg moeilijk in dit land. Je KUNT niet eens iemand ontslaan als hij wat loopt te schelden tegen anderen via mail of via fora. Hij doet dat nl. niet uit naam van Hastec, dus wie is Hastec om hem daarop te ontslaan? Hij sjouwt dan vrolijk naar de eerste de beste rechtswinkel, die spant een geding aan tegen Hastec, komt in de krant, Hastec zwaar in de negatieve publiciteit ("Kijk ze ontslaan je daar al als je een email stuurt!") en wellicht gelast de rechter ook nog eens dat {censuur} gewoon de volgende dag weer aan het werk moet.

Nee die vlieger gaat zeker niet op.

Maar goed, ik begrijp dat hij nu wel een berisping zal hebben gehad. Wellicht veegt zn werkgever dit onder de noemer "commucatieve vaardigheden zijn onder de maat, waardoor prestaties achter lopen op het beoogde niveau waardoor we genoodzaakt zien je niet de beloofde salarisverhoging te verstrekken". :)

Ik begrijp de standpunten van de betrokkenen wel. Ik heb alleen geen zin om me daarmee in te laten. Nu iig niet. Ik zie wel wanneer ik daar weer wel zin in heb. Tenslotte is het geen verplichting om te posten op t.net of te modereren. Ik heb in het verleden al vaker een aanvaring gehad met t.net omtrent dit onderwerp: tijd steken in t.net maar daar bar weinig voor terug krijgen. Dit is voor mij een soortgelijk geval, alhoewel de adjes er nu niet zo veel aan kunnen doen ivm de regels, maar voor mij is het wel zo.

Nu zijn de adjes hier de lul omdat ze ook aan regels gebonden zijn en belangen van t.net zwaarder wegen (terecht) dan die van user met ID 1137. (of was het 1135?). Ik snap dat wel, maar dat is mijn probleem niet zo, vandaar.

Ik spons wel headlines voor een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Als {censuur} een stagiair is, dan zullen ze hem wel een schop geven, maar als hij een goede werknemer is, denk je werkelijk dat Hastec hem gaat ontslaan omdat hij wat loopt te schelden op een of ander forum?
Als jij vindt dat iemand die dagelijks de helft van de door z'n baas betaalde tijd op een dergelijke wijze op T.net/GoT slijt, een goede werknemer is, mag ik dan voor jou komen werken :)? Als ik niet productief werk omdat ik op t.net rondhang, kan ik niets declareren, maar daar heb ik alleen mezelf mee en ben een dief van m'n eigen portemonnee. Maar misschien is Hastec een filantropische instelling?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand wat hem opgedragen wordt keurig uitvoert binnen de gestelde tijd, waarom zou dat dan geen goede werknemer zijn? Maar ok, wellicht is Hastec een bedrijf wat niet kijkt naar prestaties maar puur naar de tijd die er wordt besteed aan werk ipv aan andere zaken... Geen idee.

Nee je mag niet voor mij komen werken ;) Ik neem nl. geen personeel aan ;) (je weet niet half hoe veel rompslomp dat vergt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 13:23

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
WOW Shocking news

Iemand authenticatie van dit bericht weten te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Nou ja, het komt van zijn hoompeets...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 14:51 schreef TheBrain het volgende:
WOW Shocking news

Iemand authenticatie van dit bericht weten te krijgen ?
Laat nou maar gewoon, als ik 4x dit bericht lees, ga ik er voorlopig van uit dat het dit keer oprecht is.

Als jij nu op dit moment de discussie wilt starten (goed bedoeld neem ik aan), dan wens ik je veel suc-6, ik zou het ff niet doen.

Die urrel die gegeven wordt is zijn home-url (die ken ik nog uit het verleden), dus dat zal wel autentiek genoeg zijn?

BTW, ga er maar van uit dat Ulio flink op zijn flikker heeft gekregen van zijn baas en dat dit voor hem (en ons) dé oplossing is.

Let it be!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 13:23
Zijn baas staat hier buiten: dit is uit eigen beweging. Laten we nu maar hopen dat dit alles achter de rug is (wat een gedonder zeg, pfff) :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mod eigenlijk ook nooit. er zitten wel alrijd van die foute posts tussen mar ik zie ze eigenlijk altijd pas als ik al gepost heb. heb nog iets van 150 punten staan. kunnen die niet geschonken worden aan een van onze trouwe moderators? jullie doen goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
helaas niet. maar thanx! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Thavinny: Kom hier wat vaker langs, en gebruik ze nuttig !
Pagina: 1