Toon posts:

Bios Resetten lukt niet?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was Mijn systeem aan het overclocken, en Hij werd dus instabiel en de monitor sprong op oranje (het lampje).
Ik Las in de faq Dat je dan je batterij eruit kan halen en de Cmos jumper om kon zetten en terug zetten, dit heb ik gedaan (volgens het boekje) maar hij doet het nog steeds niet.
Meestal kun je je systeem wel weer in originele staat krijgen door je BIOS te resetten of je jumpers terug te zetten naar default
Bij mij werkt dit dus niet, Ik heb een Msi K7n2 Delta ILSR, Ik heb een Amd Athlon Xp 2600+ Thoroughtbred B

Ik kan zien aan de lampjes achterrop mijn pc dat Hij blijft hangen bij de Rtc ( real time Clock)

Iemand een idee om mijn bios alsnog te resetten, of is hier iets anders aan de hand?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik Las in de faq Dat je dan je batterij eruit kan halen en de Cmos jumper om kon zetten en terug zetten
Dat moet je niet combineren. Het is of het één of het ander.

Probeer gewoon eens de CMOS jumper op reset te plaatsten. Ik doe de computer dan meestal voor een paar seconden aan. Doe hem dan weer uit, en zet de jumper dan weer goed.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
sla ook je moederbord boekje is open. :X
staat het uitgebreid in

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Handleiding van je moederbord: http://download.msi.com.tw/support/mnu_exe/E6570v1.3.exe (self extracting archive)

daarin staat dat je je bios kan resetten, namelijk op bladzijde 52 :P Je moet jumper JBAT op 2-3 zetten ipv. 1-2.

Dit topic is gesloten.