hp deskjet 880c inktpatroon probleem...maar welke?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 08:26
Ik heb een probleem met deze printer dat ik een tijdje terug ook al had. Van de week mee geprint en zag er goed uit. Ik zet echter een paar dagen terug de printer aan en het lampje van de inkt knippert. Dat betekent "geen", "verkeerd" of "defect" inktpatroon. Alleen is de printer niet zo vriendelijk me te vertellen welke! Kleur of zwart? Zodra je 1 patroon verwijdert knippert ie per definitie dus dat is zo niet na te gaan. Beiden waren nog redelijk vol dus om zomaar beiden te vervangen is zonde.

tevens alles al gereinigd, printer uit laten staan (24 uur), patronen uitgehaald (24 uur), software van windows 98 getracht te installeren in de hoop dat die meer info geeft etc.

Een jaar terug had ik dat ook. Toen patronen geleend van iemand met een 880 om te kijken welk patroon kuren geeft. Iemand een ander idee voordat ik weer met printern en patronen ga zeulen?

iemand een idee? Zonde om twee patronen te vervangen als dat niet nodig is. daarnaast vraag ik me af wat er mis is met de patronen want ze zijn niet leeg...

Verwijderd

Het kan zijn dat de cartridge is opgedroogd of dat een cartridge defect is.
En er is helaas maar 1 manier om hier achter te komen.
Maar dat is de manier waar jij niet op zit te wachten.
Kan je niet met de printer naar een computer winkel toe en hun het laten uitzoeken, misschien dat je dan wat arbeid moet betalen maar is goedkoper dan dat je twee cartridges moet kopen.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 08:26
Ik heb geen garantie meer dus uitzoeken kost dan geld. Als ik twee patronen vervang kan ik net zo goed in een keer een andere printer halen voor iets meer. Alleen kleur is 35 euro dus als ik nou zeker zou kunnen weten dat dat het is....Heb me rot gezocht naar een hp tooltje die meer info geeft. Sinds de parallele tijd zijn volgens mij bijna alle printers bidirectioneel en zouden ze iets meer aan de pc moeten kunnen vertellen....